MS Windows
briani 27239
Hyper-Threading
Fra : Martin Berentzen

Dato : 13-06-03 16:26

HEJ!

Jeg skal installere Win XP PRO... skal jeg gøre noget specielt i
installationen for at aktivere subj.?

Martin Berentzen... Fjern "NOSPAM" i emailadressen... mange tak...

Fra : webfactor

Dato : 13-06-03 16:45

Aktivere APIC Select i Bios.
Vælge Hal driver,hvis du har lyst.(For avancerede).
Automatisk XP,måske SP1a. Support for HyperThreading.
www.webfactor.dk

Fra : Madsen

Dato : 13-06-03 22:42

Martin Berentzen skrev:

> Jeg skal installere Win XP PRO... skal jeg gøre noget specielt i
> installationen for at aktivere subj.?

WinXP burde selv vælge den HAL som hedder 'ACPI Multiprocessor PC'
for en CPU med HT-teknologi bliver set som en Dual-CPU i WinXP, så
vidt jeg er orienteret.
Hvis WinXP ikke finder den som en multiprocessor PC automatisk, så
kan du tvinge den til det ved at trykke F5 under installationen.

Se evt.: <http://support.microsoft.com/?kbid=299340>.

Madsen.