Printer Mac / OS X
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 13-06-03 13:27

Hej er der noge som kan anbefale en printer som kan ikke har problemer
med OS X.
Mit behov er en printer som har 4 farvepatroner.

Er det Canon, HP, eller måske Epson som gør sig bedst ???

Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-06-03 16:51

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Hej er der noge som kan anbefale en printer som kan ikke har problemer
> med OS X.
> Mit behov er en printer som har 4 farvepatroner.
>
> Er det Canon, HP, eller måske Epson som gør sig bedst ???
Hej Henry.
Jeg kan desværre ikke besvare dit sprg., tværtimod får du et herfra!
Hvorfor/hvordan er der problemer med printere og OSX?
Og forresten når jeg lige får de 2 grå til at snakke sammen , slår det
mig at jeg selv udskriver (jaguar) på Epson C40UX og jeg mindes ikke at
der er opstået problemer? Dertil skal siges at jeg kun udskriver alm.
tekstdokumenter.

Nå, der vælter nok en række kvalificerede forslag ind til dig snart!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 13-06-03 21:19

> [...]

> med OS X.
> Mit behov er en printer som har 4 farvepatroner.
>
> Er det Canon, HP, eller måske Epson som gør sig bedst ???

Det er de færreste printere der har problemer med OS X, hvis du bruger
Gimp-Print - Find den på MacUpdate.com eller sourceforge.net

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-06-03 22:33

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Det er de færreste printere der har problemer med OS X, hvis du bruger
> Gimp-Print - Find den på MacUpdate.com eller sourceforge.net
>
> mvh.
> Kaj.

Ja, undskyld min nysgerrighed, men jeg har stadig ikke fået af vide hvad
problemet med printer/OSX er?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 13-06-03 23:53

Lone Schmidt wrote:

> Ja, undskyld min nysgerrighed, men jeg har stadig ikke fået af vide hvad
> problemet med printer/OSX er?

Feks. er HP.all-in-one softwaren ikke særlig samarbejdsvillig, den
"stjæler" al processor kraften hvis ikke man køre et lille script der
slår softwaren til og fra. Det var galt i 10.2.2 så blev det fikset og
nu er den gal igen i 10.2.6. Det er heller ikke alle producenter der
skriver software til Mac.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-06-03 01:47

Hej Henry

Med de problemer, jeg selv har haft, hørt om, og set andre have med HP,
så vil jeg undgå HP printere, selvom de laver noget rigtig flot arbejde.
Service og kundeservice er ualmindelig dårlig, og desværre har jeg også
oplevet masser af fejl i deres software selv i de nyeste versioner.

Så mit bud vil helt klart være Canon og som alternativ Epson.

mvh. Erik Richard