Skærme
Fijala 3554
Kender I dette mærke?
Fra : phayrynx

Dato : 13-06-03 11:48

Hej NG

Har set at Electric City sælger fladskærme temmelig billigt i næste
uge. Har bare aldrig hørt om mærket: Blackview
Nogen som kender specs'ne eller har erfaringer med dem? Har ikke
rigtig fundet noget på Google.

VH Sune

Fra : WE

Dato : 13-06-03 13:56

Mener du Electric City? Min dumme spørgsmål skyldes, at Elgiganten også har
billige fladskærme i næste uge. Kataloget kom nemlig i dag.

v.h.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-06-03 16:42

"WE" <pophaar@d.y> skrev

> Mener du Electric City? Min dumme spørgsmål skyldes, at Elgiganten også
har
> billige fladskærme i næste uge. Kataloget kom nemlig i dag.

Jeg vil tro, han mener EC. Du kan selv tjekke deres katalog for næste uge
her: http://www.electriccity.dk/avis/avis_19.pdf (1,5 mb!)

mvh
Peter

Fra : WE

Dato : 13-06-03 17:14

Tak, det kan jeg se nu. Skærmene ser faktisk pæne ud på billederne. Navnet
er sikkert et lokalt handelsmærke, men er Samsung ikke en af de få, der kan
lave TFT-displays?

v.h.

Fra : Erik W.

Dato : 13-06-03 21:32

"WE" <pophaar@d.y> skrev i en meddelelse
> [...]
> er sikkert et lokalt handelsmærke, men er Samsung ikke en af de få, der

Jeg synes skærmene ligger meget tæt op af Sony's skærmdesign.
http://www.itbutikken.dk/cnet_pic/I154518.jpg Det kan jo være nogle
overskuds Sony'er der har fået nyt mærke på. Jeg ved ikke om Sony bruger
Samsung paneler?
Under alle omstændigheder ser skærmene da godt ud så til 3000kr. og til den
rigtige anvendelse (Internet og kontorarbejde) er de sikkert pengene værd.

Mvh Erik

Fra : Steen B

Dato : 13-06-03 21:49

On 13 Jun 2003 03:48:04 -0700, pharynx@ofir.dk (phayrynx) wrote:

> [...]
>uge. Har bare aldrig hørt om mærket: Blackview
>Nogen som kender specs'ne eller har erfaringer med dem? Har ikke

Det er whitebox skærme, dvs. købt af en eller anden producent og så
har man opfundet et navn / mærke til denne sending.
Der e kun 3 eller 4 producenter af tft panenler: Samsung, NEC,
Philips, og formentlig Sony ( tror dog de køber dem af samsung )
/steen

Fra : phayrynx

Dato : 15-06-03 13:09

Jeg bliver jo næsten nødt til at spørge i butikken. Skal nok skrive,
hvis jeg finder noget interessant.
\Sune