hvilken spillemaskine er det spil fra?
Fra : Laage

Dato : 13-06-03 11:15

Hej jeg har engang spillet et spil i en butik men kan ikke huske om det er
til gamecube, playst... og alle de der spillemaskinder. Jeg kan bare huske
at det er et spil hvor man kæmper. Jeg kan huske at man kan være en fuld
mand som vist nok har skæg og så kan man være sådan en syg nija som når den
anden ligger ned så hopper han op i luften og giver ham en mavepumber med
hovdet. Er der nogen der så ved hvad det spil hedder og hvilken
spillemaskine den er til. Laage

Fra : S3N80R

Dato : 13-06-03 11:43

On Fri, 13 Jun 2003 12:15:24 +0200, someone who claims to be "Laage"
<aage@post11.tele.dk> wrote:

> [...]
>anden ligger ned så hopper han op i luften og giver ham en mavepumber med
>hovdet. Er der nogen der så ved hvad det spil hedder og hvilken

Hejsa Laage,

Lyder for mig som " The Last Ninja" til Commodore 64 ?

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-06-03 20:05

S3N80R wrote:

> Hejsa Laage,
>
> Lyder for mig som " The Last Ninja" til Commodore 64 ?

Så har du vist røget et eller andet mystisk, for der er ingen af de nævnte
ting (bortset fra ninjaen, der dog ikke er syg) i The Last Ninja.

--
Jacob

Fra : S3N80R

Dato : 14-06-03 20:41

On Sat, 14 Jun 2003 21:05:05 +0200, someone who claims to be "Jacob
Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote:

>Så har du vist røget et eller andet mystisk, for der er ingen af de nævnte
>ting (bortset fra ninjaen, der dog ikke er syg) i The Last Ninja.

Nej jeg ryger kun almindelige cigaretter - men du har ret... husker
nu, at man skal hoppe på maven af en sumobryder og ikke en fuld mand !

Var lidt for hurtig - det er IKKE "The Last Ninja" han mener :o

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Rune Manscher

Dato : 13-06-03 11:55

"Laage" <aage@post11.tele.dk> wrote in message
> [...]
med
> hovdet. Er der nogen der så ved hvad det spil hedder og hvilken

Tja, jeg synes nu det lyder som en af de ældre udgaver af Virtua
Fighter, måske 2'eren, som i hvert fald fandtes til PC, Genesis og
Saturn (samt selvfølgelig som arkade-maskine).

*Rune

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 16:15

> [...]
> anden ligger ned så hopper han op i luften og giver ham en mavepumber med
> hovdet. Er der nogen der så ved hvad det spil hedder og hvilken

Til de andre der har svaret; Nøøj I er dårlige man

Til Laage: Det er Dead Or Alive 3 du snakker om.

Ham den fulde du snakker om Brad Wong (ham der ligger ned)
http://www.gamekult.com/tout/jeux/images/ME0000131299
Ham Ninjaen er vidst nok Hayate (ham helt til højre)
http://www.gamekult.com/tout/jeux/images/ME0000131302

Uh yeah, vinder jeg ikke noget nu?

mvh
FB

Fra : Rune Manscher

Dato : 13-06-03 16:41

"FB" <nomail> wrote in message
> Til de andre der har svaret; Nøøj I er dårlige man

Måske :)

> Til Laage: Det er Dead Or Alive 3 du snakker om.

På trods af at jeg har DOA3 til xbox, så har jeg aldrig set nogen lave
mavepumper med hovedet, men det har jeg i Virtua Fighter (endda af en
ninja med en dollarseddel i panden). Det kan dog skyldes, at jeg ikke
har spillet DOA3 ret meget.

*Rune

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 18:51

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> mavepumper med hovedet, men det har jeg i Virtua Fighter (endda af en
> ninja med en dollarseddel i panden). Det kan dog skyldes, at jeg ikke

Det er nok derfor skal du se.
Når Laage ser DOA3 igen, vil han sige at jeg har ret!

Fra : Rune Manscher

Dato : 13-06-03 16:46

"FB" <nomail> wrote in message
> Til de andre der har svaret; Nøøj I er dårlige man
>
> Til Laage: Det er Dead Or Alive 3 du snakker om.

Spørgsmålet gik i øvrigt på hvilken maskine, og hvis spillet er DOA3, så
kan svaret næsten kun være Xbox. Det ville dog hjælpe en del at vide, om
det er fx. 5 dage eller år siden Laage prøvede spillet.

> Ham den fulde du snakker om Brad Wong (ham der ligger ned)
> http://www.gamekult.com/tout/jeux/images/ME0000131299

Derudover er der i næsten alle kamp-spil en 'fuld' person med (drunken
boxing er altid med).

> Ham Ninjaen er vidst nok Hayate (ham helt til højre)
> http://www.gamekult.com/tout/jeux/images/ME0000131302

Og igen - hvilket kampspil har ikke en ninja, men om de laver
mavepumpere, ved jeg ikke :)

*Rune

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 18:50

> Og igen - hvilket kampspil har ikke en ninja, men om de laver
> mavepumpere, ved jeg ikke :)

Men det er DOA3. Jeg har det selv fra første gang XBox kom til DK.
Og jo. Ham Ninjaen hopper højt op i luften og lander ved sit hoved lige ned
på modstanderens mave!

Mvh
FB

Fra : LazyJones

Dato : 20-06-03 19:30

"FB" <nomail> wrote in message

> Men det er DOA3. Jeg har det selv fra første gang XBox kom til DK.
> Og jo. Ham Ninjaen hopper højt op i luften og lander ved sit hoved
> lige ned på modstanderens mave!

Hayate (ninjaen) er også med i DOA2 til PlayStation2, men jeg kan ikke
huske om den gamle mand i DOA2 brugte fuldemands-stilen...
Mavepusteren var i hvert fald med.

Laage, hvor længe er det siden du spillede spillet (bare i hele år)?

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet ".ns" for at maile mig \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯ ¯

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-06-03 16:46

Laage wrote:
> [...]
> luften og giver ham en mavepumber med hovdet. Er der nogen der så ved
> hvad det spil hedder og hvilken spillemaskine den er til.

Det lyder som King of Fighters serien.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ding-Dong

Dato : 14-06-03 07:10

Laage skrev i en meddelelse
> [...]
> anden ligger ned så hopper han op i luften og giver ham en mavepumber med
> hovdet. Er der nogen der så ved hvad det spil hedder og hvilken

Umiddelbart når jeg læser om den fulde mand med skæg, så tænker jeg på
TEKKEN-serien.....
Der er en ældre herre med hvidt hår og langt skæg og ham fumler rundt og
ligner en halvfuld tosse:c).
Jeg har den til Playstation og mener i øvrigt at han var i 2'eren og 3'eren.
Jeg ved ikke om Tekken er kommet til PC.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Michael Thomsen

Dato : 16-06-03 15:08

On Fri, 13 Jun 2003 12:15:24 +0200, "Laage" <aage@post11.tele.dk>
wrote:

> [...]
>anden ligger ned så hopper han op i luften og giver ham en mavepumber med
>hovdet. Er der nogen der så ved hvad det spil hedder og hvilken

Det lyder meget som Virtua Fighter serien. Spillet var blandt andet på
Sega Saturn.

Michael

Fra : pizza

Dato : 17-06-03 20:58

Jeg kan helt klart og tydeligt huske, at det var Virtua Fighter. I 2'eren er
der endda i attract mode en demo af den gamle, der udfører Drunken Master
stilen. Og ninjaen fik somme tider en ordentlig gang hjernerystelse, når man
rejste sig hurtigt, så han landede med hovedet i klippen.