CyberCitys newsserver sucks !
Fra : Hunch

Dato : 29-03-01 20:48

Er der nogen der ved, om Cyber City har nogen planer
om at få en ordentlig newsserver op at køre.
Jeg er dybt frustreret, da jeg syntes det er noget af en
tilsnigelse at kalde en server der er flere timer bag efter
for en newsserver. Meget af det man henter er jo gamle
nyheder. Det er dog specielt udenlandske grupper.
Sidst i går aftes tjekkede jeg news kl. ca. 23.45 og i
aften popper så meddelelser frem fra ca. kl. 16 i går !
Jeg har aldrig oplevet det problem ved Get2net.
Er der evt. en newsserver der er til fri afbenyttelse og
som er up - to - date ?
Tak

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 29-03-01 22:46

"Hunch" <mail@world.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har aldrig oplevet det problem ved Get2net.
> Er der evt. en newsserver der er til fri afbenyttelse og

Synes den har virket perfekt siden den blev skiftet for 1½ månede siden. God
hastighed osv.

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Bear

Dato : 30-03-01 11:28

Du kan prøve "sunsite.auc.dk", men den har kun danske nyhedsgruppe :(

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Hunch

Dato : 30-03-01 12:34

"Bear" <the-merc@usa.net> skrev i en meddelelse news:9a1mvu$c52$1@sunsite.dk...
> Du kan prøve "sunsite.auc.dk", men den har kun danske nyhedsgruppe :(

Tak, det er netop problemet, de kører "nogenlunde" hos CC.
Men de udenlandske, der er man nødt til at købe et abonnement
hos en anden hvis man skal bruge det til noget - SURT.
Jeg var ellers så glad for mit nye abonnement hos CC, men
da jeg faktisk bruger nyhedsgrupperne meget, føler jeg mig noget
"sat tilbage" efter mit skift.

Fra : Bent skohorn

Dato : 30-03-01 08:38

tør øjnene. tdc's sutter osse røv. Og hvis du er så afhængig af news så køb
det dog et sted

Fra : Hunch

Dato : 31-03-01 01:20

"Bent skohorn" <knud@skodliv.dk> skrev i en meddelelse news:9a2vdj$2pd$1@news.inet.tele.dk...
> tør øjnene. tdc's sutter osse røv. Og hvis du er så afhængig af news så køb
> det dog et sted

HA - behøves slet ikke, da jeg fandt ind til flere engelske som
er gratis og bare sparker r.. ved siden af CyberCitys
endda med posting og binaerer. Nu får jeg "nyheder" igen.
Ka' stadigvæk ikke forstå, at CC vil være det bekendt.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 30-03-01 11:26

Kig på www.sunsite.dk

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ghashûl

Dato : 31-03-01 08:46

On Thu, 29 Mar 2001 21:47:31 +0200, "Hunch" <mail@world.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har aldrig oplevet det problem ved Get2net.
>Er der evt. en newsserver der er til fri afbenyttelse og

Hvis du kan leve uden binære:
http://news.cis.dfn.de/
Den har både danske og udenlandske.

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Hunch

Dato : 31-03-01 13:12

"Ghashûl" <look@my-sig.ghashul.dk> skrev i en meddelelse news:0n2bctskjnaj6j99bnfv27jtf7pusp16ee@ghashul.dk...

> Hvis du kan leve uden binære:
> http://news.cis.dfn.de/
> Den har både danske og udenlandske.

Tak. Det kan jeg sagtens. Fandt dog en engelsk hvor de
popper op stort set samme tid som de er sendt.
Hvilken forskel.!

Fra : Ghashûl

Dato : 31-03-01 23:15

On Sat, 31 Mar 2001 14:11:35 +0200, "Hunch" <mail@world.dk> wrote:

>Tak. Det kan jeg sagtens. Fandt dog en engelsk hvor de
>popper op stort set samme tid som de er sendt.
>Hvilken forskel.!

Så vidt jeg har oplevet gør de også det her.
Hvis jeg af uransagelige grunde har postet noget gennem CC (måske for
at være "anonym") så har de været der med det samme.
Også når en ven via ICQ har siger at han har sendt noget fra USA
ligger det der med det samme.

Fra : Hunch

Dato : 31-03-01 23:20

"Ghashûl" <look@my-sig.ghashul.dk> skrev i en meddelelse news:lklcct4bauka5m1k4pdu0ef5d416ocv7tb@ghashul.dk...

> [...]
> at være "anonym") så har de været der med det samme.
> Også når en ven via ICQ har siger at han har sendt noget fra USA

Hvilken gruppe er det f.eks.

Fra : Ghashûl

Dato : 01-04-01 17:05

On Sun, 1 Apr 2001 00:19:37 +0200, "Hunch" <mail@world.dk> wrote: