Ekstremer.
Fra : Fischer

Dato : 13-06-03 09:53

I denne her sindsyge mobiltelefon-verden er der basis for at møde nogle
ekstremer (IMO).
Var der nogen der så BT's tillæg i går om mobiltelefoner?
Der var bl.a. en rubrik 'Mig & min mobil' hvor de havde spurgt en flok af
Danmarks håbefulde unge om deres mobilforbrug.

Hvad for eksempel med Maja på 22 år. Sender 50 - 100 SMS om dagen!
Og på spørgsmålet: "Hvor vigtig er din telefon?" svarer hun: "Jeg kan ikke
undvære den. Den er vigtigere end min bil".

Eller Sabrina fra Lyngby på 17 somre.
Hun har en telefonregning på 3000 pr. måned, som mor betaler!
Og på spørgsmålet: "Hvor vigtig er din telefon?" svarer hun: "Den er mit
liv. Den er aldrig slukket".

Jeg er nok ved at være gammel, for dette synes jeg er ret vildt!

*Fischer

Fra : Søren Blom

Dato : 13-06-03 13:22

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev

> Jeg er nok ved at være gammel, for dette synes jeg er ret vildt!

Det samme her, jeg har engang glemt mit på mit hotel i forbindelse med
forretningsrejser, den tid der gik til jeg fik den igen, er den bedste tid
længe

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : MaRk

Dato : 13-06-03 16:34

> Hvad for eksempel med Maja på 22 år. Sender 50 - 100 SMS om dagen!
> Og på spørgsmålet: "Hvor vigtig er din telefon?" svarer hun: "Jeg kan ikke
> undvære den. Den er vigtigere end min bil".

Ok, tja 450kroner om måneden i gennemsnit, ikke helt vildt stadig meget.

> Eller Sabrina fra Lyngby på 17 somre.
> Hun har en telefonregning på 3000 pr. måned, som mor betaler!
> Og på spørgsmålet: "Hvor vigtig er din telefon?" svarer hun: "Den er mit
> liv. Den er aldrig slukket".

Vildt, synes jeg. Fatter ikke rigtig den mor der betaler for det gilde...

> Jeg er nok ved at være gammel, for dette synes jeg er ret vildt!

Jeg er 15, bruger 50-100kroner om måneden, synes ovenæntes forbrug er lidt
vildt.
Hvis man har råd til det så er det da i orden, man må jo selv bestemme hvad
man bruger pengene på, mange nørder bruger jo også mange penge på hardware,
hvilket jo også kan være dyrt.

Men sabrina på 17 har tydeligvis ikke råd til det forbrug når hun skal have
mor til at betale, og så burde hun nok skære lidt ned på det.

Mvh
Mark

Fra : Jonas Christensen

Dato : 13-06-03 17:43

> Hvad for eksempel med Maja på 22 år. Sender 50 - 100 SMS om dagen!
> Og på spørgsmålet: "Hvor vigtig er din telefon?" svarer hun: "Jeg kan ikke
> undvære den. Den er vigtigere end min bil".

Man må da håbe, hun har Telia Xpress...

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 16-06-03 22:06

On Fri, 13 Jun 2003 10:53:02 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>Eller Sabrina fra Lyngby på 17 somre.
>Hun har en telefonregning på 3000 pr. måned, som mor betaler!
>Og på spørgsmålet: "Hvor vigtig er din telefon?" svarer hun: "Den er mit
>liv. Den er aldrig slukket".

Stakkels pigebarn, der skal vokse op med en så uansvarlig mor.
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-03 22:19

>Stakkels pigebarn, der skal vokse op med en så uansvarlig mor.
>--
Stakkels ham der bliver gift med pigebarnet !!
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 16-06-03 22:24

On Mon, 16 Jun 2003 21:18:39 GMT, (Thf) wrote:

>Stakkels ham der bliver gift med pigebarnet !!

Jo, men han har jo selv valgt. Det samme har moderen; men pigebarnet
kan jo ikke bare vælge en anden mor.
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk