MS Windows
briani 27239
Outlook og attachments
Fra : Per Münster

Dato : 13-06-03 09:52

Hallo,

Måske er dette det gale forum at spørge, men jeg gør det nu alligevel.
Ganske kort. Jeg har en bruger, der gerne vil benytte outlook over en
gsm-forbindelse, men ikke vil vente på at se hvad der er hæftet på - i
hvertfald ikke hvergang. Kan man i Outlook lave en fravælgelse af
attachments evt. suppleret med at man alligevel henter enkelte attachments?

/Per

Fra : Madsen

Dato : 13-06-03 11:10

Per Münster skrev:

> Kan man i Outlook lave en fravælgelse af attachments evt.
> suppleret med at man alligevel henter enkelte attachments?

Ja, men hvordan du præcist gør kommer an på Outlook-versionen.
Forleden opdaterede jeg min Outlook 2000 SR1 til SR3 og fik det
samme problem. Jeg løste det ved at følge denne beskrivelse:
<http://support.microsoft.com/?kbid=318515>.

PS. Der findes grupper hvor der er større chance for at ramle ind
i Outlook-hajerne end i denne. Hvis du ikke får et brugbart svar
her så prøv i:

<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.mail%2Bnews>
eller i:
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programpakker.ms-office>

Jeg ved at dit spørgsmål ofte bliver besvaret i mail+news-gruppen
i hvert tilfælde. Office-gruppen følger jeg ikke så hvor ofte det
er oppe dér, ved jeg ikke.

Madsen.

Fra : Per Münster

Dato : 13-06-03 12:02

Tror du ikke artiklen beskriver det modsatte. Det ser ud som ok artiklen
skal afhjælpe en mangel på vedhæftninger - jeg ønsker bevidst at undgå at
modtage (læs : downloade) vedhæftningerne.

/Per

Fra : Madsen

Dato : 13-06-03 12:14

Per Münster skrev:

> Tror du ikke artiklen beskriver det modsatte. Det ser ud som ok
> artiklen skal afhjælpe en mangel på vedhæftninger - jeg ønsker
> bevidst at undgå at modtage (læs : downloade) vedhæftningerne.

Jeg har ikke læst dit oprindelige indlæg godt nok. Det må du undskylde.

Om du kan undgå at downloade vedhæftede filer tvivler jeg på. De vil
vel under alle omstændigheder skulle hentes ned sammen med mailen, men
du vil sikkert kunne lave en regel i Outlook som ikke henter mails over
en vis størrelse, men så bliver hverken tekst eller vedhæftning hentet.

Madsen.