3DMARK2001 SE - Hvilkene spil?
Fra : A Andersen

Dato : 13-06-03 08:18

Hej NG

Har testet mit grafikkort med dette program, de spil den testede med så
rimelige gode ud.
Hvad hedder de forskellige spil, har ikke kunnet finde det nogen steder.?

Mvh
Andersen

Fra : klander

Dato : 13-06-03 08:47

"A Andersen" <andcha51@lycos.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rimelige gode ud.
> Hvad hedder de forskellige spil, har ikke kunnet finde det nogen steder.?

Hej

De findes kun i programmet

Kurt

Fra : Mikael Jensen

Dato : 13-06-03 09:29

"klander" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "A Andersen" <andcha51@lycos.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> De findes kun i programmet
>
> Kurt

Der er jeg ikke enig, for Max Payne bliver brugt i dette program til at
teste ens grafikort... så der må være spil ude på de andre sekvenser, eller
tager jeg fejl?

Fra : Rune Manscher

Dato : 13-06-03 09:50

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> wrote in message
news:3ee98b47$0$15277> > >

> [...]
at
> teste ens grafikort... så der må være spil ude på de andre sekvenser,

Svjh. bruger de bare den 3D-engine, der blev brugt i Max Payne. I øvrigt
ligner det da mere Matrix end Max Payne.

*Rune

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-06-03 10:09

Rune Manscher wrote:

> at

> eller

Ja, man kan dog inde i 3DMark komme til at spille et primitivt spil hvor
man køre rundt i en jeep.

> Svjh. bruger de bare den 3D-engine, der blev brugt i Max Payne. I øvrigt
> ligner det da mere Matrix end Max Payne.

Banen og figurerne som de viser er også med i Max Payne så det passer nu
meget godt, der er også en mod til Max Payne så man kan spille lige
præcis det man ser i 3DMark. Fedt spil forøvrigt og klart et køb værd.

Mvh

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 10:51

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> Banen og figurerne som de viser er også med i Max Payne så det passer nu
> meget godt, der er også en mod til Max Payne så man kan spille lige
> præcis det man ser i 3DMark. Fedt spil forøvrigt og klart et køb værd.

Det er en scene fra The Matrix (1999).
Der skal Neo og hende damen, som bliver hans kæreste senere (kan ikke huske
hvad hun hedder), ind og lave noget. (kan jeg heller ikke huske )

Det er præcis det samme, bortset fra at damen mangler.
Mvh
FB

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 14-06-03 00:00

FB wrote:
> Det er en scene fra The Matrix (1999).
> Der skal Neo og hende damen, som bliver hans kæreste senere (kan ikke huske
> hvad hun hedder), ind og lave noget. (kan jeg heller ikke huske )

Ja og den samme scene, altså som man ser det i 3DMark og uden Trinity,
forekommer i Max Payne hen mod slutningen af spillet.

Jeg er da godt klar over at der er referencer til The Matrix, men det
forhindre altså scenen i at optræde i Max Payne.

EOD

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-03 00:39

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er da godt klar over at der er referencer til The Matrix, men det
> forhindre altså scenen i at optræde i Max Payne.

Små slag mester. Vi har jo kun begge ret.

mvh
FB

Fra : Silver

Dato : 13-06-03 13:24

> [...]
> rimelige gode ud.
> Hvad hedder de forskellige spil, har ikke kunnet finde det nogen steder.?

Jeg ved at det med damen og dragen der flyver over den by findes som spil,
lånte det engang på biblioteket men har komplet glemt hvad det hed.

Dragon et eller andet måske.

Det er dog ret gammelt, ihvertfald 3 eller 4 år.

Mvh
Silver

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 14:58

>Jeg ved at det med damen og dragen der flyver over den by findes som spil,
>lånte det engang på biblioteket men har komplet glemt hvad det hed.

Jeg er ked af at sige det, men du tager fejl. Som der er allerede er
blevet nævnt i andet indlæg, så er alt det vi ser i 3DMark
hjemmelavet. Og den 3D engine der bruges er den der også bruges i
spillet Max Payne (eller nok nærmere omvendt).

Det er dog rigtigt at det med dragen minder om et "ældre" spil, nemlig
"Drakan - Order of the Flame". Et ganske udemærket spil faktisk. Eller
det var det i hvert fald. Men om det stadig holder i dag, det tør jeg
ikke sige.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Silver

Dato : 14-06-03 01:49

> [...]
> "Drakan - Order of the Flame". Et ganske udemærket spil faktisk. Eller
> det var det i hvert fald. Men om det stadig holder i dag, det tør jeg

Ok det var det jeg tænkte på, kunne jo være at de havde brugt spillet som
idegrundlag for deres grafik som de har brugt matrix scenen senere i testen.

Mvh
Silver