Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rollei P66 drivrem hvor ?
Fra : Poul B-H

Dato : 12-06-03 23:05

Jeg mangler en drivrem til min Rollei projektor P66. Det er faktisk en
o-ring men de er heller ikke lette at finde. De fås som regel kun til
bestemte maskiner, når man har reservedelsnummeret.

Poul B-H

Fra : Peter Schrøder

Dato : 13-06-03 07:18

"Poul B-H" skrev...
> Jeg mangler en drivrem til min Rollei projektor P66. Det er faktisk en
> o-ring men de er heller ikke lette at finde. De fås som regel kun til
> bestemte maskiner, når man har reservedelsnummeret.

Ellers kan du måske selv lave en af de fjedre
man bruger til at holde valser sammen med i
fremkaldemaskiner? De er ca. 2mm i diameter
og kan sættes sammen efter behov.
Skriv privat til mig hvis du kan bruge den løsning.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Petersen_Michael

Dato : 13-06-03 13:40

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler en drivrem til min Rollei projektor P66. Det er faktisk en
> o-ring men de er heller ikke lette at finde. De fås som regel kun til
> bestemte maskiner, når man har reservedelsnummeret.

hvis det er en O-ring
og du kan oplyse størrelsen, vil jeg godt skaffe dig en

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Poul B-H

Dato : 14-06-03 01:59

Jeg kunne sende den gamle eller scanne den? Selvom den nye selvfølgelig skal
være noget kortere
Hvad skal jeg måle, diameter, omkreds ?

Poul B-H

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote in
message news:bccgnq$lpb$1@sunsite.dk...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-06-03 07:16

> Jeg kunne sende den gamle eller scanne den? Selvom den nye selvfølgelig
skal
> være noget kortere
> Hvad skal jeg måle, diameter, omkreds ?

huldiameter og "snor tykkelse"

snor tykkelse = godsmålet på gummi delen..

du må også gerne sende den gamle,
og fortæle ca hvormeget mindre den nye skal være

Fra : Henrik

Dato : 13-06-03 17:10

En O ring har de på de fleste bilværksteder eller maskinværksteder i masser
af forskellige størelser.

Mvh Henrik