Donnie Darko DVD
Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 12-06-03 22:42

Hejsa

På dvdcompare og andre steder kan jeg se at der findes to udgaver af
DD. En med mange extras, men kun med engelsk sprog, og den anden, med
knap så mange extras, men med spansk også.

Oveni dette ved jeg at der findes en udgave med danske undertekster,
men aldeles uden extras.

Nu ligger verden jo bare sådan, at jeg gerne vil have danske
undertekster, og alle de extras. Findes en sådan udgave?

R.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 13-06-03 07:25

"Ronni Heuckendorff Hansen" <ronni@_spam_cowsinspace.dk> skrev i en
meddelelse news:mpshev46l4hc97e1ii2101gl60sjaac38t@4ax.com...

> Nu ligger verden jo bare sådan, at jeg gerne vil have danske
> undertekster, og alle de extras. Findes en sådan udgave?

Desværre ikke. Den danske distributør var ualmindeligt fedtet på det område.
Han skulle have balleprygl, skulle han så...

--
Jens Thomsen

"Here lies David St. Hubbins... and why not? "

Fra : Jesper Winding

Dato : 13-06-03 09:18

Jeg har den engelske og jeg fatter ikke at de ekstras kunne skæres fra. De
giver et helt andet perspektiv på filmen. Plus der er bunker af fraskærne
scener.

De engelske undertekster er ret gode. så med mindre du er totalt ueffen til
engelsk er der ikke så meget at bekymre sig for.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 15:12

>Jeg har den engelske og jeg fatter ikke at de ekstras kunne skæres fra. De
>giver et helt andet perspektiv på filmen.

Så den går fra dårlig til knap-så-dårlig? ;)

Jeg så den lige for et par dage siden, og må erkende, at jeg synes
hverken den er specielt underholdende eller tankevækkende. Jævnt
kedelig for at sige det som det er. Hvad er det lige helt præcis der
er så fedt ved Donnie Darko?

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 13-06-03 15:43

Claus Nielsen's utterance expressed in

> Så den går fra dårlig til knap-så-dårlig? ;)

Troll!!! :P (men jeg er jo bare uenig...)

> [...]
> hverken den er specielt underholdende eller tankevækkende. Jævnt
> kedelig for at sige det som det er. Hvad er det lige helt præcis der

Kig i tidligere tråde her i gruppen - der er mange...

Jeg synes den er for fed - argumenterne er blevet postet
tidligere i gruppen - gider ikke remse op igen :)

Her er der lidt at læse: http://makeashorterlink.com/?F20F51AE4

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 13-06-03 09:44

> [...]
>
> Nu ligger verden jo bare sådan, at jeg gerne vil have danske
> undertekster, og alle de extras. Findes en sådan udgave?

Du kan bare købe begge, for på futureent.com har de region 1 versionen til 9
pund, det er sku billig Og så kunne du investere i region 2 ved siden af
90 kr for special features, det er da ikke så slemt

VH
Peter

Fra : Johannes Clausen

Dato : 13-06-03 17:15

On Fri, 13 Jun 2003 10:43:40 +0200, "Peter Tønnesen" <peto@privat.dk>
wrote:

>Du kan bare købe begge, for på futureent.com har de region 1 versionen til 9
>pund, det er sku billig Og så kunne du investere i region 2 ved siden af
> 90 kr for special features, det er da ikke så slemt

Hos www.dvdsoon.com fås den til 80kr inkl. fragt. Tager normalt 3
hverdage om at ankomme. DVDsoon eballerer bedrer, eller også bruger de
en anden fratmand. DVD coverne er i hvert fald aldrig bøjet, som de
tit er hos futureent.

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 14-06-03 14:59

"Johannes Clausen" <johannes@jay.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> hverdage om at ankomme. DVDsoon eballerer bedrer, eller også bruger de
> en anden fratmand. DVD coverne er i hvert fald aldrig bøjet, som de

Better yet

Peter