tændingsnøgle
Fra : Søren Skogstad Niels~

Dato : 12-06-03 22:52

I min she fra 1972 sidder den originale motor og tændingspanel stadig i
Nu bliver det sværere og sværere at dreje tændingsnøglen.
Jeg har opdaget at lidt sprit på nøglen hjælper, - men blir det ved ??
Har I nogen råd til hvordan man får sådan en træg lås til at fungere ?

mvh

Søren Skogstad Nielsen

Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 12-06-03 22:53

Låseolie

--
-Leon

Q: Could you really run a nuclear powerstation on a ZX81?
www.fourwinds.dk

Fra : EA 2730

Dato : 13-06-03 00:28

Leon Hulstrøm (4220) <Leon@*NOSPAM*fourwinds.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee8f677$0$83042$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Låseolie
er ikke den bedste løsning.
Låseolie og snavs klumper bare sammen og gør låsen mere træg.
Prøv med grafitpulver, du får ikke noget bedre til låse.
Købes hus låsesmeden.
--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen