Tcp Adresse
Fra : Lowrider

Dato : 29-03-01 20:14

Hejsa

Hvis man skal share filer eks. via Napster, hvilken port kan man gøre det på
uden at afviser det??

Jeg har en Cisco 677 router og er ved cybercity!!

Hilsen

Jacob

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-03-01 22:48

"Lowrider" <Anything@hotmail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvis man skal share filer eks. via Napster, hvilken port kan man gøre det

> uden at afviser det??
>
> Jeg har en Cisco 677 router og er ved cybercity!!

Den port som Napster er sat til i preferences (default 6699)

--
Bjarke Andersen

Fra : Rasmus Gercke

Dato : 29-03-01 23:01

Du skal huske at sætte din router til at forwarde indkommednde traffik til
din egen computer...ellers dør ale forsøg ved routeren

Fra : Lowrider

Dato : 30-03-01 05:28

Hvordan gør man så det??

Rasmus Gercke <mystrada@linux.eucsyd.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9a0b3s$290$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-03-01 07:40

> Hvordan gør man så det??

http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/port-forwarding_og_serve
r/home.phtml?link=8

--
Bjarke Andersen

Fra : MVJuhl

Dato : 30-03-01 13:56

Hej

Hvis du vil route en bestem port til en bestemt ip, skal du
bruge "set nat entry"

I nedenstående eksempel her den lokale ip-adresse på min pc 10.0.0.2 og min
faste (globale) ip-adresse fra udbyder X er 210.4.3.2

set nat entry add 10.0.0.2 6699 210.4.3.2 6699

....for at slette den igen...

set nat entry delete 10.0.0.2 6699 210.4.3.2 6699

mvh
Michael Juhl