/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Ang Gprs og Telia
Fra : Søren C


Dato : 12-06-03 22:27

Hej!

Jeg har telia Express abb. og en SE T310. Jeg kan simpelthen ikke få Wap via
Gprs til at virke. Meldingen når jeg prøver at logge på er. Forkert navn til
adgangspunkt (Apn) Jeg ringede så til Telia og efter nogle forsøg med
forskellige måder at sætte min Wap op på får jeg at vide min telefon nok
skal opdateres. Jeg prøver så mit kort i min Nokia 6310i og meldingen er så
her: Ugyldigt adgangspunkt. Jeg ringer igen og får fat i en ny. 4 person. Og
han siger: " Jamen der er en masse andre der har ringet og det er et teknisk
problem fra vores side." De ville fejlmelde og ringe tilbage. En uge går og
jeg ringer igen. Jeg får at vide der stadig er problemer. Det var igår.
Min kammerat som lige har købt en 3510i med Telia Express abb. prover at
sætte sin op. Og vupti den smutter på det mobile digitale net. Jeg prøver så
igen med min. Men nej. Jeg ringer og den flinke person prøver igen at bede
mig om forskellige indstillinger. Han slutter så med at min telefon skal
opdateres. Jeg siger så at det må da så åbenbart da også gælde min Nokia
6310i. "Ja du må prøve at ringe til Nokia". Jeg ringer så til SonyEricsson
og får fat i en sød svensk pige som forklarer mig at "Forkert navn til
adgangspunkt (apn) betyder ganske enkelt at den ikke kan få fat på serveren.
Og hun siger jeg skal prøve med et andet kort. Da hun endnu ikke har stødt
på en T310 der ikke virker med Gprs og som kommer med denne fejl. Jeg får så
fat i et Tdc kort. Prøver den i min T310. Vupti og den wapper med Gprs. Jeg
prøver i min Nokia 6310i. Og den wapper med Gprs. Jeg ringer til Telia igen
og får fat i samme person som tidligere. Meldingen er: "Vi kan ikke gøre
mere." Jeg siger så at hos fabrikanten SE siger de at det kan være kortet.
Og personen siger det kan ikke lade sig gøre!
Hva siger i?
Det kan sq da ikke passe jeg står med en abb til 120kr mnd og ikkke engang
kan bruge til fuldt ud. Telia kaster bare håndklædet i ringen og siger
nærmest "Det kan vi ikke finde ud af! Syndt for dig!"
Hva mener i jeg skal gøre?

Venligst



 
 
Zeugma (13-06-2003)
Kommentar
Fra : Zeugma


Dato : 13-06-03 12:52


jewg har helt det samme problem.... og de siger nogenlunde de samme til
mig......



Søren C (13-06-2003)
Kommentar
Fra : Søren C


Dato : 13-06-03 14:02


"Zeugma" <j.malm@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3ee9bacc$0$24703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> jewg har helt det samme problem.... og de siger nogenlunde de samme til
> mig......
>

Ja hvis det bliver ved, må jeg få mit abb opsagt med henblik på de ikke
levere den ydelse jeg betaler for....

Venligst



Jesper (13-06-2003)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 13-06-03 22:37

Jeg er da ved at brække mig over hvor dårlig en support man kan få fra
Telia!!! (ja, undskyld formuleringen, men man bliver jo lidt knotten)

Jeg har akkurat samme fejl som du beskriver, og har mailet 2 gange
uden svar og ringet 4 gange uden at dem jeg fik fat i vidste noget,
sidste gang ville pigen i kundeservice skrive til sin chef og jeg
skulle så få besked tilbage!... men NEJ, intet svar fra Telia - nu må
det vidst være på tide at afleverer T310 + Xpress'en tilbage!. Det er
vel dog Telia som både sælger telefon+abonnement, og derfor også dem
der burde påtage sig aben - aben vokser sig blot stor hvis de ikke
snart gør noget!.


"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in message news:<ue6Ga.16746$Jp3.716229@news010.worldonline.dk>...
> Hej!
>
> Jeg har telia Express abb. og en SE T310. Jeg kan simpelthen ikke få Wap via
> Gprs til at virke. Meldingen når jeg prøver at logge på er. Forkert navn til
> adgangspunkt (Apn) Jeg ringede så til Telia og efter nogle forsøg med
> forskellige måder at sætte min Wap op på får jeg at vide min telefon nok
> skal opdateres. Jeg prøver så mit kort i min Nokia 6310i og meldingen er så
> her: Ugyldigt adgangspunkt. Jeg ringer igen og får fat i en ny. 4 person. Og
> han siger: " Jamen der er en masse andre der har ringet og det er et teknisk
> problem fra vores side." De ville fejlmelde og ringe tilbage. En uge går og
> jeg ringer igen. Jeg får at vide der stadig er problemer. Det var igår.
> Min kammerat som lige har købt en 3510i med Telia Express abb. prover at
> sætte sin op. Og vupti den smutter på det mobile digitale net. Jeg prøver så
> igen med min. Men nej. Jeg ringer og den flinke person prøver igen at bede
> mig om forskellige indstillinger. Han slutter så med at min telefon skal
> opdateres. Jeg siger så at det må da så åbenbart da også gælde min Nokia
> 6310i. "Ja du må prøve at ringe til Nokia". Jeg ringer så til SonyEricsson
> og får fat i en sød svensk pige som forklarer mig at "Forkert navn til
> adgangspunkt (apn) betyder ganske enkelt at den ikke kan få fat på serveren.
> Og hun siger jeg skal prøve med et andet kort. Da hun endnu ikke har stødt
> på en T310 der ikke virker med Gprs og som kommer med denne fejl. Jeg får så
> fat i et Tdc kort. Prøver den i min T310. Vupti og den wapper med Gprs. Jeg
> prøver i min Nokia 6310i. Og den wapper med Gprs. Jeg ringer til Telia igen
> og får fat i samme person som tidligere. Meldingen er: "Vi kan ikke gøre
> mere." Jeg siger så at hos fabrikanten SE siger de at det kan være kortet.
> Og personen siger det kan ikke lade sig gøre!
> Hva siger i?
> Det kan sq da ikke passe jeg står med en abb til 120kr mnd og ikkke engang
> kan bruge til fuldt ud. Telia kaster bare håndklædet i ringen og siger
> nærmest "Det kan vi ikke finde ud af! Syndt for dig!"
> Hva mener i jeg skal gøre?
>
> Venligst

søren poulsen (14-06-2003)
Kommentar
Fra : søren poulsen


Dato : 14-06-03 15:29


"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
news:ue6Ga.16746$Jp3.716229@news010.worldonline.dk...
> Hej!
>
> Jeg har telia Express abb. og en SE T310. Jeg kan simpelthen ikke få Wap
via
> Gprs til at virke. Meldingen når jeg prøver at logge på er. Forkert navn
til
> adgangspunkt (Apn) Jeg ringede så til Telia og efter nogle forsøg med
> forskellige måder at sætte min Wap op på får jeg at vide min telefon nok
> skal opdateres. Jeg prøver så mit kort i min Nokia 6310i og meldingen er

> her: Ugyldigt adgangspunkt. Jeg ringer igen og får fat i en ny. 4 person.
Og
> han siger: " Jamen der er en masse andre der har ringet og det er et
teknisk
> problem fra vores side." De ville fejlmelde og ringe tilbage. En uge går
og
> jeg ringer igen. Jeg får at vide der stadig er problemer. Det var igår.
> Min kammerat som lige har købt en 3510i med Telia Express abb. prover at
> sætte sin op. Og vupti den smutter på det mobile digitale net. Jeg prøver

> igen med min. Men nej. Jeg ringer og den flinke person prøver igen at bede
> mig om forskellige indstillinger. Han slutter så med at min telefon skal
> opdateres. Jeg siger så at det må da så åbenbart da også gælde min Nokia
> 6310i. "Ja du må prøve at ringe til Nokia". Jeg ringer så til SonyEricsson
> og får fat i en sød svensk pige som forklarer mig at "Forkert navn til
> adgangspunkt (apn) betyder ganske enkelt at den ikke kan få fat på
serveren.
> Og hun siger jeg skal prøve med et andet kort. Da hun endnu ikke har stødt
> på en T310 der ikke virker med Gprs og som kommer med denne fejl. Jeg får

> fat i et Tdc kort. Prøver den i min T310. Vupti og den wapper med Gprs.
Jeg
> prøver i min Nokia 6310i. Og den wapper med Gprs. Jeg ringer til Telia
igen
> og får fat i samme person som tidligere. Meldingen er: "Vi kan ikke gøre
> mere." Jeg siger så at hos fabrikanten SE siger de at det kan være kortet.
> Og personen siger det kan ikke lade sig gøre!
> Hva siger i?
> Det kan sq da ikke passe jeg står med en abb til 120kr mnd og ikkke engang
> kan bruge til fuldt ud. Telia kaster bare håndklædet i ringen og siger
> nærmest "Det kan vi ikke finde ud af! Syndt for dig!"
> Hva mener i jeg skal gøre?
>
> Venligst
>
>
Hejsa
jeg havde det samme problem med min 7650 og min 6310 et sted i menuen skal
du skrive www.minternet.telia.dk som adgangspunkt og det ved de hos telia
hvis du ber om at tale med data support havde en kæmpe tur med dem på et
tidspunkt ang gprs

--
Mvh. Søren Poulsen
smeden36@mail.dk



Søren C (17-06-2003)
Kommentar
Fra : Søren C


Dato : 17-06-03 21:06


"søren poulsen" <smeden36FJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3eeb30ab$0$5174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> >
> Hejsa
> jeg havde det samme problem med min 7650 og min 6310 et sted i menuen skal
> du skrive www.minternet.telia.dk som adgangspunkt og det ved de hos telia
> hvis du ber om at tale med data support havde en kæmpe tur med dem på et
> tidspunkt ang gprs
>
> --

Ikke nødvendigt.
En medarbejder der bruger usenet havde åbenbart set mit indlæg og havde
kontaktet mig via mail at jeg lige skulle skrive
til ham via mail, hvis det stadig ikke virkede. Service siger jeg bare! Men
det er tilsyneladende kommet til at virke helt af sig selv.
Så det er jo lækkert nok.

Venligst



Bo Larsen (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Bo Larsen


Dato : 18-06-03 07:54

Jeg har samme problem. Men Telia kan/vil ikke gøre noget ved det.
- Personligt synes jeg det er utrolig dårlig service. Man betaler for noget
man ikke kan bruge, og når man så ringer til Telia, så får man afvide at det
er mobilen der er noget galt med. Og det er det _ikke_, for den er opdateret
og det hele.
Så ringer man til Telia igen, og fortæller dem det. Svaret fra Telia er så;
Så kan vi ikke gøre noget ved det!

- Når min bindingsperiode er overstået, så skifter jeg til et teleselskab
der véd hvordan man skal behandle kunderne!
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408596
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste