DNS problemer efter skift fra stofa til te~
Fra : LMR

Dato : 12-06-03 16:17

Hej

Jg har en PC som har stået som gateway for 2 andre PC'er, med winroute på
stofanet.
Nu er jeg skiftet til TDC ADSL, men PC'en kan stadig huske DNS serveren fra
Stofa.
Jeg syndes jeg har været alti igennem i TCP/IP opsætningen på netkortet, i
winroute i reg. databasen

Fra : Peter Marker

Dato : 13-06-03 07:45

Hej

Kan du ikke lave en ipconfig /flushdns

mvh
Peter

Fra : LMR

Dato : 13-06-03 15:01

Hej

Er prøvet. Hjælper ikke.

mvh Lars

Fra : Peter Larsen

Dato : 13-06-03 14:01

LMR wrote:

> [...]
> winroute på stofanet.
> Nu er jeg skiftet til TDC ADSL, men PC'en kan stadig huske DNS

Virker det? - bare DNS'en er oppe og giver adresseoplysninger, så kan
det da være ligegyldigt.

> Jeg syndes jeg har været alti igennem i TCP/IP opsætningen på
> netkortet, i winroute i reg. databasen

Har du været alle faneblade igennem i protokol-opsætningen?

Med venlig hilsen

Peter Larsen

* This posting handcrafted by Peter Larsen *
* My website is at: http://www.muyiovatki.dk *

Fra : LMR

Dato : 14-06-03 07:29

Hej