Lyd el. lign.v.mailankomst?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 12-06-03 19:50

Hej allesammen

Jeg bruger primært Netscape mail og nogle gange Yahoo, kan I oplyse mig
om hvordan jeg (nybegynder) indstiller computer til at afspille lyd
eller på anden måde vise at der er mail?

Apropos lyd, har jeg altid haft skruet helt ned, nu hvor jeg er på
ichat, har jeg sat lydstyrken helt op, men så kommer der lyd på alt
andet, åbn.af dok. osv. Skal det slåes fra i preference i alle
programmer, een ad gangen, eller kan man gøre det "kollektivt"?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 13-06-03 08:02

Hej LOne

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> [...]
> andet, åbn.af dok. osv. Skal det slåes fra i preference i alle
> programmer, een ad gangen, eller kan man gøre det "kollektivt"?

Prøv i kontrolpaneler, udseende (ja det lyder dumt, men mener, at det er
der man kan stille noget med effektlyder)

/Seb
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 13-06-03 12:04

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> Hej LOne

> Prøv i kontrolpaneler, udseende (ja det lyder dumt, men mener, at det er
> der man kan stille noget med effektlyder)

Det lød så dumt, at Apple nu kalder kontrolpanelet "Lyd" i OSX.
Der sættes man f.eks. "Styrke på advarselslyd".
Prøv den Lone!

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen