MS Windows
briani 27239
MSN bruger min cpu kraft
Fra : SB

Dato : 12-06-03 19:13

håber det er den rigtige gruppe jeg har ramt

Jeg håber lidt der sidder en eller anden derude..fra min liste, der kan
hjælpe med min MSN. Jeg kan ikke helt forstå at efter jeg skiftede til MSN
6.0 så tager MSN al min CPU tid. Ganske langsom over et par dage kommer den
helt op på 96%
Det siger sig selv at så kan min PC intet og går helt istå.

Hvad skal jeg gøre?

OS = win2K

Søren

Fra : John Vedsegaard

Dato : 13-06-03 01:23

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> helt op på 96%
> Det siger sig selv at så kan min PC intet og går helt istå.

Prøv at skifte til linux.

John Vedsegaard

---
Udgående post er virusfri

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 13-06-03 01:47

Den Fri, 13 Jun 2003 02:23:24 +0200, "John Vedsegaard"
<nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev:

>Prøv at skifte til linux.
>
>John Vedsegaard

Troll.

Fra : Johnny

Dato : 13-06-03 07:12

"John Vedsegaard" <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

klip
> Prøv at skifte til linux.

Prøv at blive i din Linux gruppe hvis du ikke kan hjælpe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-06-03 15:33

In dk.edb.system.ms-windows, John Vedsegaard
<nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> says...

Skrev manden der checker sine indlæg i tekstgrupper for virus... :-/

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 16-06-03 15:46

Den Mon, 16 Jun 2003 16:32:35 +0200, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> skrev:

>In dk.edb.system.ms-windows, John Vedsegaard
><nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> says...
>
>Skrev manden der checker sine indlæg i tekstgrupper for virus... :-/

Ja, og prøv at lægge mærke til hans header:

Det er (som jeg skrev i en tidligere meddelelse) det rene trolleri fra
hans side.

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : Lars R Jensen

Dato : 13-06-03 10:13

> [...]
den
> helt op på 96%
> Det siger sig selv at så kan min PC intet og går helt istå.

Skifte tilbage til 5.5

Mvh Lars