Kender i denne her?
Fra : Henrik

Dato : 12-06-03 18:47

Hej,

Jeg kan følgende af en sang fra engang i 80'erne (AFAIR)

"We could have been happy,
together.. uuuhhh....
A king and a queen.
<something>
I see myself holding Marie,
The face in the mirror"

Noget i den retning
Nogen som kan hjælpe mig inden jeg bliver indlagt på den lukkede?

TIA
.Henrik

Fra : Hibbit

Dato : 12-06-03 19:33

henrik415@hotmail.com (Henrik) wrote in news:27715e6c.0306120947.34a183c1
@posting.google.com:

> Hej,
>
> Jeg kan følgende af en sang fra engang i 80'erne (AFAIR)
>
> "We could have been happy,
> together.. uuuhhh....
> A king and a queen.
> <something>
> I see myself holding Marie,
> The face in the mirror"
>
> Noget i den retning
> Nogen som kan hjælpe mig inden jeg bliver indlagt på den lukkede?

Ja. Jeg kender den godt.
Jeg havde den engang på et gaaammelt kasettebånd og forsøgte at finde ud
af dens ophavsmænd og titel for et års tid siden, da jeg hørte den
tilfældigt og ikke kunne få den ud af hovedet igen. Men det lykkedes
ikke!!!!!!
Giv mig din adresse og jeg sender min spændetrøje til dig!!

For yderligere info, så er den lavet i tidsrummet '79-'82, der er en
mandlig forsanger og koret i omkvædet lyder lidt Smokie agtigt.

Nu må der da være nogle der genkender den ??
Hva' ??

Hibbit

Fra : Michael Schrøder

Dato : 12-06-03 19:51

Henrik <henrik415@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:27715e6c.0306120947.34a183c1@posting.google.com...
> Hej,
>
> Jeg kan følgende af en sang fra engang i 80'erne (AFAIR)
>
> "We could have been happy,
> together.. uuuhhh....
> A king and a queen.
> <something>
> I see myself holding Marie,
> The face in the mirror"

Hmm.....kan ikke finde den i British HIT singles, men hed han ikke noget med
Danny-et-eller-andet?
Sangen hedder The face in the mirror.....

Mvh
Michael

Fra : Claus S

Dato : 12-06-03 23:26

"Henrik" <henrik415@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg kan følgende af en sang fra engang i 80'erne (AFAIR)
>
> "We could have been happy,
> together.. uuuhhh....
> A king and a queen.
> <something>
> I see myself holding Marie,
> The face in the mirror"
>
> Noget i den retning
> Nogen som kan hjælpe mig inden jeg bliver indlagt på den lukkede?

Gruppen hedder "Century" og som en anden skriver, hedder nummeret "The Face
In The Mirror". Den er fra sidst i 70erne. Hvis man prøver at google på den,
så kommer der alt muligt andet end en single fra 70'erne op. Vi har den på
mit arbejde på '45 single. Jeg prøver lige at kigge efter lidt mere info i
morgen.

mvh Claus

Fra : Leif Bonde

Dato : 13-06-03 19:32

Ja puha der ser ud som det er Paul Rodgers fra gl Chic nummeret hedder face
in the mirror.
det er hvad jeg har fundet ud af indtil nu.
Jeg kender det godt

mvh

Fra : Leif Bonde

Dato : 14-06-03 08:04

Vi prøver igen NILE RODGERS DEN ER MEGET SJÆLDEN.

Fra : Henrik

Dato : 16-06-03 09:38

"Leif Bonde" <leifi@nal-net.dk> wrote in message news:<3eeac8ed$1@news.wineasy.se>...
> Vi prøver igen NILE RODGERS DEN ER MEGET SJÆLDEN.

Mange tak for hjælpen
Så vil jeg gå på jagt efter den.

Henrik