Østjydsk katttræf, vi prøver igen
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 12-06-03 18:32

Nå, lad os se, om vi ikke efterhånden kan blive enige om en dato. Weekenden
d. 21-22 er efterhånden næsten for tæt på, og for mit vedkommende er den
ikke så god, som den har været. Jeg foreslår derfor med hård hånd lørdag d.
5/7 eller 12/7. Lad os få en virtuel håndsoprækning...

MVH Mette

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 12-06-03 19:03

Mette Svangren Guttesen <svangut@hotmail.com> wrote:
> [...]
> vedkommende er den ikke så god, som den har været. Jeg foreslår
> derfor med hård hånd lørdag d. 5/7 eller 12/7. Lad os få en virtuel

Kan begge dage.
--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 12-06-03 20:14

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Kan begge dage.
> --
> M.v.h
> Niels =/\ . . /\=
> malgré tout burmesere

Jeg kan også begge dage - hvis Niels stadig har plads i bilen?

Hilsen Tina

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 12-06-03 20:16

Tina Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:
> Jeg kan også begge dage - hvis Niels stadig har plads i bilen?

Der er plads.
--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 12-06-03 20:29

> Der er plads.
> --

Det lyder sørme godt - jeg glæder mig allerede

Hilsen Tina

Fra : Christina K

Dato : 12-06-03 20:22

Hej Mette

Jeg melder pas, da vi lige har en etape af restaureringen af vores hus,
som vi skal til at være færdige med. Jeg vil jo gerne til at flytte
derind, men det betyder jo også at man må bruge sin tid der.

Mvh Christina

Mette Svangren Guttesen <svangut@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:j8qmr-056.ln1@leo.univers.dyndns.dk...

Fra : ce

Dato : 12-06-03 20:23

Mette Svangren Guttesen wrote:
> [...]
> ikke så god, som den har været. Jeg foreslår derfor med hård hånd lørdag d.
> 5/7 eller 12/7. Lad os få en virtuel håndsoprækning...

Kan begge dage..Indtil videre..hvis man altså godt må tage med selvom
man ik har en kat Men vil gerne ha en..

christian

Fra : Elwarth

Dato : 12-06-03 21:18

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg foreslår derfor med hård hånd lørdag d.
> 5/7 eller 12/7. Lad os få en virtuel håndsoprækning...

*Rækker hånden op*
Jeg kan begge dage

Venligst
Dorthe

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-06-03 00:36

> [...]
> d. 21-22 er efterhånden næsten for tæt på, og for mit vedkommende er den
> ikke så god, som den har været. Jeg foreslår derfor med hård hånd lørdag

Den er ikke så god for mig, da jeg skal noget. Jeg ved dog endnu ikke, om
det bliver lørdag eller søndag, så måske.....

>eller 12/7.

Der kan jeg helt sikkert

Mange hilsner
Katrine
http://home1.stofanet.dk/beydana

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 13-06-03 05:21

> [...]
d.
> 5/7 eller 12/7. Lad os få en virtuel håndsoprækning...

Hej!!

Jeg kan muligvis d 12 juli da vi holder ferie ved Silkeborg. Skal bare lige
lokke manden.

Knus
Heidi

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-06-03 09:15

Hej Mette og øvrige østjyder,

Hvis det bliver den 12/7 kunne jeg godt finde på at dukke op også (hvis
fynboer er velkomne og nogen kan gi' mig et lift fra Fredericia eller Vejle
station), så det synes jeg er en rigtig god ide!

(Med forbehold for at vi får 15 killinger først i juli, så er jeg nok
optaget som reserve-amme *grin*)

/Pernille

Fra : Elwarth

Dato : 13-06-03 18:57

(hvis
> fynboer er velkomne og nogen kan gi' mig et lift fra Fredericia eller
Vejle
> station), så det synes jeg er en rigtig god ide!

Hej Pernille

Jeg skal gerne samle dig op i Vejle

Venligst
Dorthe

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 13-06-03 09:24

Sikken herlig opbakning

Umiddelbart ser d. 12. lovende ud, synes jeg. Lad os bestille godt vejr til
den dag, så vi kan sidde ude i løbegården.

Og jeg synes bestemt, at også fynboere m.fl. er velkomne, også de, der ikke
har kat, men interesserer sig for det. Vi er vel ligeså meget en
interessegruppe som en katteejergruppe!

MVH Mette