Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kort til Nikon D1
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-03 18:17

Hej NG.
Hvilket kort (mem) er bedst til subj?
Med andre ord hvad vi du anbefale?

Henrik

Fra : B. R.

Dato : 12-06-03 18:45

Henrik wrote:
> Hej NG.
> Hvilket kort (mem) er bedst til subj?
> Med andre ord hvad vi du anbefale?
>
> Henrik

Jeg bruger Scandisk Ultra og kan anbefale det

Bjarne
(fjern no spam i e-mailadresse)

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-03 21:29

Hvad er det max. størelse jeg kan bruge?

Henrik

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 12-06-03 22:12

"Henrik" <hwd (at) nypost.dk> skrev i dk.fritid.foto:

>Hvilket kort (mem) er bedst til subj?

Der findes en test her:

http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6017

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : B. R.

Dato : 12-06-03 22:19

Jens Tønnesen wrote:

> Der findes en test her:
>
> http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6017

En ting er hvad tests siger om de enkelte mærker, noget andet er hvor
hurtigt et kort kan kamera udnytte, samt pris og garanti

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 12-06-03 22:35

" B. R." <roschNOSPAM@pc.dk> skrev i dk.fritid.foto:

>En ting er hvad tests siger om de enkelte mærker, noget andet er hvor
>hurtigt et kort kan kamera udnytte

I ovenstående test er de forskellige kort testet netop i Nikon D1. Men
det hører med til historien, at kortene er ved at være af ældre dato,
da testen til netop D1'eren ikke bliver opdateret længere.

>samt pris og garanti

Det er en ganske anden sag. Da ovenstående test er amerikansk, så kan
der være kort, man slet ikke kan opdrive på det danske marked.

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk