The Rolling Stones, The London years
Fra : Steen

Dato : 12-06-03 16:09

Hvornår udkom:

The Rolling Stones
Singles Collection
The London Years 2 - 07
- med nummeret: Mother's Little Helper

første gang?

- - -
Steen

Fra : Lars Rindsig

Dato : 12-06-03 16:26

Steen wrote:

> The Rolling Stones
> Singles Collection
> The London Years 2 - 07
> - med nummeret: Mother's Little Helper

Singlen eller boksen? Bokssættet kom første gang i 1987 (mener jeg), og
blev genudgivet sidste år som SACD sammen med de andre Stones LP'er på
Decca/London/ABKCO.

"Mother's Little Helper" kom som single i USA i '66 (jeg ved ikke hvac
der var på flipsiden, men det kan man jo finde ud af), og var albumtrack
på den engelske udgave af _Aftermath_.

Lars

Fra : Steen

Dato : 12-06-03 21:15

Tak skal du have, det var den oplysning, som jeg havde brug for.

Steen