Specific priser???
Fra : maz

Dato : 12-06-03 14:38

Hmmm...
Kan det passe, at der er faste priser på Specific produkter?
Jeg gav 179,- hos min egen dyrlæge og samme produkt på dyrlaegevagten.dk er
nøjagtig samme pris?

Fås Specific billigere andre steder (ja, altså udover storkøb) ??

maria

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-06-03 15:45

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> writes:

> Hmmm...
> Kan det passe, at der er faste priser på Specific produkter?
> Jeg gav 179,- hos min egen dyrlæge og samme produkt på dyrlaegevagten.dk er
> nøjagtig samme pris?

Der er helt sikkert faste vejledende priser på al dyremad af lødig
kvalitet, fx i avifauna så jeg et skilt som kort fortalte at de var
blevet tvunget til at sætte deres priser op fra 15/6-03 af Royal Canin
vi taler om en forskel på ca 100 kr....

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Torben Hansen

Dato : 12-06-03 16:21

Hej.
Der er faste udsalgspriser på alt kattemad.
Når der er nogen der kan sælge det billigere er det fordi de kører en
kampagne og måske har købt et meget stort parti hjem.
Selv fodrer jeg med Royal Canin og køber det kun til kampagnepriser. Det
passer heldigvis med at der altid er en eller anden dyrehandler der kører
kampagne.

Venlig hilsen
Tine fra Vejle.

Fra : maz

Dato : 12-06-03 17:31

"Torben Hansen" < wrote in message
> [...]
> passer heldigvis med at der altid er en eller anden dyrehandler der kører

Okay, 'lækkert'! Det vil sige, at medmindre at jeg er heldig og finder en
dyrlæge, der kører kampagne på Specific-produkter, nu her hvor jeg skal
bruge en pose, og i øvrigt gider bruge 50-til 100,- på transport, så må jeg
altså bare acceptere, at prisen er 179,- ??
Fedt - dejligt med et "frit" marked......
- og tak for svaret....
maria

Fra : connie-toft

Dato : 12-06-03 17:39

Jeg bruger også Specific til mine katte. (de vil ikke spise andet!) Jeg
mener det kan betale sig at købe posen med 7.5 kg i forhold til 3 kg. Jeg
køber altid denne størrelse, og prisen pr. kilo er den samme, som da de
havde 10kg poser.
Jeg har aldrig hørt om nogle dyrlæger der kører kampagne, det er vist ikke
lige der, vi skal regne med det!

Connie

Fra : Vibeke J

Dato : 13-06-03 08:02

> [...]
jeg
> altså bare acceptere, at prisen er 179,- ??
> Fedt - dejligt med et "frit" marked......

Du kan jo vælge at købe lidt størrer poser, eller flere poser på en gang.
Hvis du nu køber 7,5 kg koster det, for samme mængde som du køber nu, 150
kr.
Og hvis du så køber stort ind (hos dyrlaegevagten.dk) så får du det jo endnu
billigere (126 kr pr de 2,5 kg). Så jov der er da mulighed for at få det
billigere end det du giver. Og du slipper jo også for at betale for
transporten hvis du bestiller lidt mere ad gangen.
Endvidere så er der da ikke faste priser. Hos min dyrlæge er det da dyrere
end hos dyrlaegevagten.dk

/Vibeke

Fra : maz

Dato : 13-06-03 08:38

"Vibeke J" <a@a.dk> wrote in message>
> [...]
> kr.
> Og hvis du så køber stort ind (hos dyrlaegevagten.dk) så får du det jo

Hej Vibeke
Problemet er, at jeg jo netop *kun* skal bruge 2,5 kg - jeg har ikke behov
for 7,5 kg eller mere. Og det nytter ikke, at købe så meget, for jeg
risikerer, at Zeus ikke gider æde det om ½ år, og så er pengene tabt... Jeg
ved godt, at kiloprisen falder jo større mængde du køber, men det hjælper
mig ikke så meget, da jeg ikke har brug for store mængder
Men tak for svaret, jeg må så hellere bare bestille hos dyrlaegevagten.dk og
betale prisen (skal også have andet, så jeg sparer fragtgebyret alligevel)
Maria

Fra : Sorceress

Dato : 13-06-03 09:00

> [...]
> betale prisen (skal også have andet, så jeg sparer fragtgebyret alligevel)

Hej Maria,

Jeg ved ikke lige hvilket foder fra specifik du køber, men jeg køber min
pose for 154 kr (2,5 kg)

/Sorceress

Fra : maz

Dato : 13-06-03 09:43

"Sorceress" wrote in message> >
> Hej Maria,
> Jeg ved ikke lige hvilket foder fra specifik du køber, men jeg køber min
> pose for 154 kr (2,5 kg)

hej Betina
Det er Specific FRD -slankefoder
Hvor kan du købe dit billigere??
maria

Fra : Sorceress

Dato : 13-06-03 15:17

> hej Betina
> Det er Specific FRD -slankefoder
> Hvor kan du købe dit billigere??
> maria

Hej,

Jeg køber FCD, mener det er det, men jeg køber det hos en dyrlægeklinik
der ligger i Bellahøj.

/Sorceress

Fra : Vibeke J

Dato : 13-06-03 19:11

> Jeg køber FCD, mener det er det, men jeg køber det hos en dyrlægeklinik
> der ligger i Bellahøj.

Så er det faktisk dyrere der hvor du køber det. På dyrlaegevagten.dk koster
FCD 149 kr.

/Vibeke

Fra : Vibeke J

Dato : 13-06-03 09:07

> Problemet er, at jeg jo netop *kun* skal bruge 2,5 kg - jeg har ikke behov
> for 7,5 kg eller mere. Og det nytter ikke, at købe så meget, for jeg
> risikerer, at Zeus ikke gider æde det om ½ år, og så er pengene tabt...

Der kan vel dårligt være til meget mere end en måned hvis du køber 2½ kg ad
gangen? Men du kender jo katten bedst. Men er det normalt at katte pludselig
skifter smag? (har ikke så meget erfaring da mine bare har fået det samme
hele tiden i de 1½ år jeg har haft dem)

/Vibeke

Fra : maz

Dato : 13-06-03 09:42

"Vibeke J" <wrote in message >
> [...]
pludselig
> skifter smag? (har ikke så meget erfaring da mine bare har fået det samme
Det holder 3 måneder, da Zeus også får andet mad (det er FRD, slankefoder).
Og han er kræsen og spiser kun det han selv vil, og ja, hans smag og
præferencer skifter
.. Han er 9 år nu og skal bare have det godt, og jeg har ikke tænkt mig at
lege 'stædighedskonkurrence', så jeg nøjes med de 2½ kilo...
maria

Fra : Kate

Dato : 14-06-03 19:21

"Vibeke J" <a@a.dk> wrote in news:bcc0jb$252n$1@news.cybercity.dk:

> Men er det normalt at katte pludselig
> skifter smag?

Ved ikke om det er normalt, men Johan får også perioder hvor han bare
ikke gider spise det foder som lige nu serveres. Han får skånekost pga.
sine nyrer, men jeg er også gået over til at købe mindre portioner, for
når det har været åbent lidt for længe (selvom det opbevares i en
lukket dåse) så bliver det øjensynligt kedeligt.
De andre katte synes ikke at have skiftende smagsløg

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Jynis

Dato : 13-06-03 06:29

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> nøjagtig samme pris?
>
> Fås Specific billigere andre steder (ja, altså udover storkøb) ??

Der er vejledende priser på de fleste produkter, men hos os bestemmer vi
selv hvad varen skal / er nød til at koste.Grosister der vil lægge en ens
pris over hele landet kan vi ikke bruge her. Men det er sandt nok, der er
nogle af dem.
Mvh.
--
Jytte Petersen.