Telmore WAP opsætning på en T720i?
Fra : FatPete

Dato : 12-06-03 12:27

Har lidt problemer med at sætte en T720i op til wap... Har brugt GSM
opsætningen fra telmore's hjemmeside uden held.

WAP virker fint med en Telia GPRS opsætning med Telia simkort.

-Pede-

Fra : Dennis Lange

Dato : 12-06-03 12:35

FatPete <Fedepede@tdcadsl.dk> skrev:
> Har lidt problemer med at sætte en T720i op til wap... Har brugt GSM
> opsætningen fra telmore's hjemmeside uden held.

Hvordan ser din opsætning helt nøjagtigt ud?

--
Mvh. Dennis Lange

- Billige, brugte bøger til studiet: www.pensum.dk

Fra : FatPete

Dato : 12-06-03 14:22

> Hvordan ser din opsætning helt nøjagtigt ud?

eeehhh... Det kan jeg faktisk ik svare dig på lige nu... Det er nemlig min
kærestes mobil, og hun er ik lige i nærheden nu...

Men jeg har indtastet det der stod på telmore's hjemmeside:

Opkaldsnummer: +45 4039 0909
I.P.: 194.182.251.015
Brugernavn: tdk
Password: waptdk
Opkaldstype: ISDN
Startside: http://wap.tdcmobil.dk

-Pede-

Fra : m_olesendk

Dato : 29-07-03 00:04

> Opkaldsnummer: +45 4039 0909
> I.P.: 194.182.251.015
> Brugernavn: tdk
> Password: waptdk
> Opkaldstype: ISDN
> Startside: http://wap.tdcmobil.dk

Ved ikke om du har fundet ud af det, men jeg havde samme problem med
telmore.

Jeg fulgte TDC's opsætningsmetode, men skrev bare det samme i
Opkaldsnummer 1 + 2: +45 4039 0909
I.P. 1 +2: 194.182.251.015
Brugernavn 1 + 2: tdk
Password 1 + 2: waptdk
Opkaldstype 1 + 2: ISDN

Hvis det ikke virker er det fordi jeg hr skrevet en fejl, eller husker
forkert.
Hvis det er tilfældet så skriv lige, så tjækker jeg lige løsningen.

Du/I skulle tilgengæld ikke tilfældigvis kende opsætningen til MMS med
telmore? jeg har også abonnement hos telmore

http://www.kandu.dk/

Fra : Jimmy

Dato : 12-06-03 14:00

"FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote in message
> Har lidt problemer med at sætte en T720i op til wap... Har brugt GSM
> opsætningen fra telmore's hjemmeside uden held.
>
> WAP virker fint med en Telia GPRS opsætning med Telia simkort.

Send "GSM" til nummeret 1208 og du får en *gratis* WAP-opsætning et par
sekunder efter.

Mvh
Jimmy

Fra : FatPete

Dato : 12-06-03 14:18

> Send "GSM" til nummeret 1208 og du får en *gratis* WAP-opsætning et par
> sekunder efter.

Det virker kun på nokia og erricson... har prøvet det

-Pede-

Fra : No1

Dato : 12-06-03 15:12

> Har lidt problemer med at sætte en T720i op til wap... Har brugt GSM

Hvilken producent er din T720i fra? kender den ikke.

Prøv at gå ind på TDCs hjemmeside og find den automatiske WAP konfiguration.

Fra : FatPete

Dato : 12-06-03 16:39

> Hvilken producent er din T720i fra? kender den ikke.

Motorola

> Prøv at gå ind på TDCs hjemmeside og find den automatiske WAP
konfiguration.

Virker ikke på motorola

-Pede-