Sikkerhedskode Nokia 3330
Fra : Michael

Dato : 12-06-03 11:56

Jeg har tilsyneladende glemt min sikkerhedskode til min 3330'er (den
reagerer i hvert fald ikke på 12345 - som jeg har læst er standard).

Hvordan kan jeg få ændret koden tilbage til standard??

/Michael

Fra : DirectX

Dato : 12-06-03 12:22

Du kan udlæse sikkerhedskoden med et datakabel og NokiaTool
eller du kan sætter telefonen tilbage til fabriksindstillingerne med at
datakabel

Mvh

Fra : Michael

Dato : 12-06-03 13:04

Dvs. jeg kan sætte den tilbage til fabriksindstillingerne uden at bruge en
kode hvis jeg har et datakabel??

Fra : DirectX

Dato : 12-06-03 13:31

> Dvs. jeg kan sætte den tilbage til fabriksindstillingerne uden at bruge en
> kode hvis jeg har et datakabel??
Ja, men hvis du har et datakabel, så læs koden ud, så mister du ikke dine
indstillinge ( billeder og ringetoner )

Mvh
"C@ss"

Fra : Michael

Dato : 12-06-03 14:10

Er det bøvlet eller er det til at have med at gøre?

Fra : DirectX

Dato : 12-06-03 15:05

hejsa Michael

Mail mig for info, så skal jeg prøve at hjælpe dig