Hvalpetræning
Fra : olle

Dato : 12-06-03 11:59

Er der en der ved om der er nogle hvalpetrænings hold i det nordlige
jylland (9370)

Westie.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-06-03 12:03

"olle" <olle@ej-email.com> wrote in message
> Er der en der ved om der er nogle hvalpetrænings hold i det nordlige
> jylland (9370)

Det korte svar: Ja.

Under hvilket forbund:

DKK
DRK
DcH
DRU
PH

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : olle

Dato : 12-06-03 12:21

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in news:3ee85dca$0
$83049$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "olle" <olle@ej-email.com> wrote in message
>
> Det korte svar: Ja.
>
> Under hvilket forbund:
>
> DKK
> DRK
> DcH
> DRU
> PH

Ved det ikke. da jeg ikke er hjemme i øjeblikket. (men stamtavlen er et
grønt hæfte, TROR det muligvis er Dansk racehunds union).
Jeg vil bare gerne havde "lillemor" og hunde ud og træne almindelig
lydighed hundes, hende har jeg opgivet og den ser lidt andre hunde. Da
det er vores første hund så har mor nok lige så meget brug for træning som
hvalpen.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-06-03 12:35

> [...]
> lydighed hundes, hende har jeg opgivet og den ser lidt andre hunde. Da
> det er vores første hund så har mor nok lige så meget brug for træning som

DcH Dronninglund: http://www.dch-dronninglund.dk/
Nyt hold starter 11. august. Tilmeldning på hjemmesiden.

Fra : Therese

Dato : 12-06-03 12:17

"olle" <olle@ej-email.com> skrev i en meddelelse
> Er der en der ved om der er nogle hvalpetrænings hold i det nordlige
> jylland (9370)

De fleste klubber starter løbende nye hvalpehold op, men de er sikkert
stoppet med det på denne side af august. Men jeg ved at f.eks. DKK kreds 6
(Århus) også afholder sommertræning nogle gange i løbet af ferien, hvor alle
er velkomne, så der er det bare at smutte med. Det kan jo være de har det i
nordjyllandskredsen også. Så kan du sikkert komme på et hvalpehold i starten
af august.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 12-06-03 12:38

Hvad er det for en hund?

/Kim

Fra : olle

Dato : 12-06-03 12:52

> Hvad er det for en hund?

Westie (West Highland White terrier)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-06-03 21:59

"olle" <olle@ej-email.com> skrev i en meddelelse
> Er der en der ved om der er nogle hvalpetrænings hold i det nordlige
> jylland (9370)
>
> Westie.

Hej Olle

Du kan jo prøve at kigge her