MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
defekt eller driver ?
Fra : N.O.Svendsen

Dato : 12-06-03 11:50

Hej

Jeg har lige anskaffet mig en splinter ny ASUS DVD brænder til at erstatte
min gamle Panasonic DVD rom. Min win98SE finder også fint drevet, men
såsnart man putter en CD eller DVD i låser maskinen. I maskinen sidder i
forvejen en Aopen 5424 CD-RW som har fungeret fint sammen med DVD rom drevet
og iøvrigt stadig gør det. maskinen kører upåklageligt så længe der ikke
sidder noget i DVD brænderen.

Er der et af de kloge hoveder herinde der kan give mig en forklaring på
subj.

mvh.
Niels Svendsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-06-03 13:40

"N.O.Svendsen" <nos@_nospam_tdcspace.dk> skrev :

> Jeg har lige anskaffet mig en splinter ny ASUS DVD brænder til at erstatte
>min gamle Panasonic DVD rom

Måske større chance for svar i news:dk.edb.hardware.drev.dvd, det
er næppe et windowsproblem.
--
Knud

Fra : /Ole

Dato : 12-06-03 19:42

Nu står begge drevene vel ikke som "master"?

/Ole

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 12-06-03 22:06

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu står begge drevene vel ikke som "master"?
>
> /Ole

nææ, det gør de nu ikke, det ville også have vist sig når jeg bootede, som
sagt er der ingen fejlmeddelelser før jeg putter en skive i drevet og
forsøger at læse den.

mvh.
Niels Svendsen