Re: Browser-bøvl
Fra : Ben Knudsen

Dato : 12-06-03 11:15

Frank Løkkegaard writes:
>Som nævnt i svaret til Sebastian, har jeg på det seneste haft mange
>vanskeligheder med mine browsere.
>Specielt er den gal med Exploder 5.1, der crasher for et godt ord.

Har du prøvet klassikkeren: at slå java fra?
Det løste stort set alle problemer for mig (bortset fra sites med
java-applets, men så kan man midlertidigt slå den til igen). Ellers ville
jeg nok overveje en meget grundig reinstallation af alt browseren (du er
obs på, at den intallerer udvidelser+noget i prefs-mappen?).
Og det allersmarteste: skift til osx og brug safari+camino

Ben