MS Windows
briani 27239
Problem med libeay32.dll
Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 12-06-03 10:55

Har lige downloadet wget1.8.2 til windows, og som det første fik jeg at
vide, at filen libeay32.dll manglede. Den har jeg nu hentet fra
www.dll-files.com og smidt i C:\Winnt\system. Men når jeg starter wget
får jeg nu at vide at "Ordinalen 2254 blev ikke fundet i DLL-biblioteket
LIBEAY32.dll"

Hvad gør man så?

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.

Fra : Leo E

Dato : 12-06-03 17:45

Steen Eiler Jørgensen <oz1sej@REMOVETHISget2net.dk> wrote in message news:<bc9ikr$884$1@sunsite.dk>...
> [...]
> www.dll-files.com og smidt i C:\Winnt\system. Men når jeg starter wget
> får jeg nu at vide at "Ordinalen 2254 blev ikke fundet i DLL-biblioteket

prøv at kopier den over i Windows/system32
der er drivers (dll)biblioteket, så burde det virke.
Hilsen:Leo

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 12-06-03 19:00

Leo E wrote:

> prøv at kopier den over i Windows/system32
> der er drivers (dll)biblioteket, så burde det virke.

Jeg får stadig samme fejl.

--
Steen Eiler Jørgensen
"Time has resumed its shape. All is as it was before.

Fra : Leo E

Dato : 13-06-03 06:28

"Steen Eiler Jørgensen" <oz1sejREMOVETHIS@get2net.dk> wrote in message news:<bcaeto$ft5$1@sunsite.dk>...

> Jeg får stadig samme fejl.
Det kan da være at den skal direkte ind i driversbiblioteket(hvis
du ikke har gjort det)

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 13-06-03 09:04

Leo E wrote:

> Det kan da være at den skal direkte ind i driversbiblioteket(hvis
> du ikke har gjort det)

Det bliver du nødt til at uddybe.

Den kan helt sikkert godt finde filen, for da den manglede, fik jeg "Kan
ikke finde dll-filen..."

Når jeg så lægger filen ind, og derefter får "Ordinalen 2254 blev ikke
fundet i DLL-biblioteket LIBEAY32.dll", så kan den vel godt finde filen,
der er bare noget galt med den - eller hvad?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-06-03 10:36

Ser ud til at være en for gammel version af dll filen.

On Fri, 13 Jun 2003 10:04:26 +0200, Steen Eiler Jørgensen

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 17-06-03 20:02

Jens Peter Karlsen wrote:

> Ser ud til at være en for gammel version af dll filen.

Okay - hvor finder man så en nyere?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-06-03 16:06

En søgning på google vil formentlig finde den.

On Tue, 17 Jun 2003 21:02:17 +0200, "Steen Eiler Jørgensen"

Fra : Leo E

Dato : 18-06-03 05:01

Steen Eiler Jørgensen <oz1sej@REMOVETHISget2net.dk> wrote in message news:<bcc0ii$9ul$1@sunsite.dk>...

> [...]
> fundet i DLL-biblioteket LIBEAY32.dll", så kan den vel godt finde filen,
> der er bare noget galt med den - eller hvad?
Har du prøvet at søge efter libays32, for at se hvor den egentlig ligger?