Angående klistermærke på 7650
Fra : Per Jensen

Dato : 12-06-03 09:58

Hej folkens !

Nu har jeg endelig fået fremskaffet værktøjet til Nokia 7650, så den kan
skilles ad på den rigtige måde, og har i samme anledning bestilt en ny front
og grip-cover til den (den er totalt ridset)

Så er det bare at jeg spørger efter råd !
Hvad med klistermærket der sidder bag i telefonen på grip-coveret
(IMEI-mærkat)? hvordan flytter jeg det over, så det ikke bliver totaltskadet
?

Nogle råde råd/erfaringer ?

MVH, Per
Zapro Electronics

Fra : TheHooligan

Dato : 12-06-03 14:33

Hej Per

Jeg kan desværre ikke svare på dit spm. men er blot lidt nysgerrig ift. dit
indlæg.

Jeg har ligeledes en 7650 som har støv bagved fronten - hvorfor jeg godt
kunne tænke mig at vide hvor du har fået fat i værktøjet til at åbne den.

Ligeledes kunne jeg godt tænke mig at høre dig hvor du har fået fat i et nyt
cover, og hvad det koster?

Mvh. TheHooligan

Fra : Per Jensen

Dato : 12-06-03 16:06

[SNIP]

> Ligeledes kunne jeg godt tænke mig at høre dig hvor du har fået fat i et
nyt
> cover, og hvad det koster?
>
> Mvh. TheHooligan

Hej !

Jeg kan lige informere om, at klistermærket IKKE kan tåle, at man piller det
af, den skiller helt ad, så nu er garantien røget (skidt med det) så i
realiteten, så hvis man ikke skal udskifte sit grip-cover (skallen bagpå) så
kan nokia IKKE se, at den har været skildt ad (vel at mærke, hvis man har de
rigtig handsker og værktøj til at adskille telefonen.

Jeg har købt værktøjet i Polen (!) over nettet fra:
http://www.gsm-support.net/shop/product.php/146/91/_63_91/en/index.html

Det kostede Ca. 200 kr.
Fronten koster Ca. 130,- kr. og skallen (grip-cover) koster Ca. 42,- kr. hos
Teleservice.com

Så her ser vi på en udgift af 250,- kr. og så er telefonen som NY )
Værktøjet er jo en engangsudgift, så det er til at leve med.

Hvor bor du henne i verden ? hvis du bor i københavnsområdet, kan du sende
mig en mail på mail@REMOVETHISzapro.dk og så kan vi måske finde ud af
noget...

MVH, Per
Zapro.dk

Fra : Per Jensen

Dato : 01-09-03 17:54

Hej der

Det er ganske enkelt , varm lablen op men en hårtøre, og forsigtig trække
lablen af, limen slipper når den
udsættes for varme, men kan stadig virke, skal opvarmes lige før lablen
smelter.
Lige til og enkelt ......

hilsen

Per