Vice city
Fra : KEO

Dato : 12-06-03 10:41

Hej

Hvordan får jeg aktiveret de racerløb jeg kan deltage i, jeg har gennemført
alle listerne hos sunshine auto

MVH

KEO

Fra : Mogens

Dato : 12-06-03 11:01

On Thu, 12 Jun 2003 11:40:50 +0200, "KEO" <Keo@civiloekonom.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvordan får jeg aktiveret de racerløb jeg kan deltage i, jeg har gennemført
>alle listerne hos sunshine auto

Har du været inde på stadion om aftenen ?

Der kørte jeg stockcar løb i går

mvh Mogens

Fra : KEO

Dato : 12-06-03 11:55

"Mogens" <moveng@123456789.portalen.no> skrev i en meddelelse

> Har du været inde på stadion om aftenen ?
>
> Der kørte jeg stockcar løb i går
>
> mvh Mogens

Hej

Jeg tænkte nu mere på de løb man kan få i garagen hos sunshine auto, men tak
for oplysningen det viste jeg ikke lige at man kunne, det må prøves

MVH

KEO

Fra : KEO

Dato : 12-06-03 20:51

"Mogens" <moveng@123456789.portalen.no> skrev i en meddelelse

> Har du været inde på stadion om aftenen ?
>
> Der kørte jeg stockcar løb i går
>
> mvh Mogens

Hej Mogens

Hvordan kom du egentlig ind på det stadion, jeg synes ikke jeg kan se nogen
indgang.

MVH

KEO

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-06-03 21:52

KEO wrote:

> Hvordan kom du egentlig ind på det stadion, jeg synes ikke jeg kan se nogen
> indgang.

Gå op af alle trapperne så du står lige under den store plakat.
Døren er kun åben klokken 20 - 00. Der er så 3 forskellige events
(Hotring, bloodring og dirtring) alt efter hvilket tidspunkt du kommer på.

/Robert

Fra : Bam-Bam

Dato : 12-06-03 12:12

"KEO" <Keo@civiloekonom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan får jeg aktiveret de racerløb jeg kan deltage i, jeg har
> [...]

Hej!

Du skal bare gå ind i den lyserøde markering, finde det løb du vil køre og
trykke "shift"

Bam-Bam

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 12-06-03 12:41

Hvor ligger dette Sunshire Auto henne ????

MVH

Morten

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-06-03 13:41

Morten Wulff Nielsen wrote:
> Hvor ligger dette Sunshire Auto henne ????

Ikke så langt fra lufthavnen, det er en bygning med store vinduer der
ligger for sig selv og der er skilte ud mod vejen. Hvis du kører over
fra fattig kvarterene til lufthavnen, så kommer du lige forbi.

Mvh

Bruno

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 12-06-03 13:41

On Thu, 12 Jun 2003 13:40:46 +0200, "Morten Wulff Nielsen"
<wulffnielsen@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvor ligger dette Sunshire Auto henne ????

Du kan se det på den plakat der følger med spillet. Den er tæt på
lufthavnen.

/Brian

Fra : Rapper

Dato : 14-06-03 11:58

"Brian B. Christensen" <not@for.public> wrote in message

> Du kan se det på den plakat der følger med spillet. Den er tæt på
> lufthavnen.

Er der ikke kort indbygget i PC-versionen?

KEO: Du skal køre ned ad rampen til dine garager. Alt efter hvilken du
kommer nedad skal du gå helt ligeud eller gå ca. 60° til højre. Der stiller
du dig så i det lyserøde lys. Der smider du så en bunke penge, kører over
til hvor løbet nu starter (står på dit kort) og placerer dig i din
startposition.

Jeg kan iøvrigt anbefale at bruge civilpolitibilen Cheetah til løbene.
Sirenen er til tider en fordel når man skal hurtigt igennem gaderne
Den kan fås ved at få 3-4 stjerner så panserne er efter en, så kommer den
ofte når man er blevet jagtet lidt rundt.

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 14-06-03 13:13

Rapper wrote:
> [...]
> Den kan fås ved at få 3-4 stjerner så panserne er efter en, så kommer den
> ofte når man er blevet jagtet lidt rundt.

Løbene er da nemme nok i forvejen, jeg røg lige igennem dem allesammen i
første forsøg hvilket jeg synes var noget af en skuffelse

Er jeg forresten den ene som savner nogle politi motorcykler?

Mvh

Bruno

Fra : KEO

Dato : 14-06-03 15:11

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> første forsøg hvilket jeg synes var noget af en skuffelse
>
> Er jeg forresten den ene som savner nogle politi motorcykler?

Nej det kunne være sjovt med politi motorcykler

Forresten så kan miami vice cheetahen findes ved politistationen der ligger
ved little havana.