Hjælp søges.
Fra : Jess Hansen

Dato : 12-06-03 08:20

Hej.

For nogle år siden havde jeg en MC video med det fedeste tunge rock musik i
baggrunden, men mistede desværre filen under et katastrofalt PC nedbrug
sidste år.
I sidste weekend fik jeg så den pågældende fil sendt fra en kammerat, og er
meget interesseret i at finde ud af hvem der spiller i baggrunden, og e.v.t.
hvad nummeret hedder.

Kan nogle hjælpe?.

Jeg har lagt filen på nettet på

www.jesshansen.dk/filer/Motorcycle-Suzuki-wheelie.mpeg