Sgr. U-båds film anbefalinger
Fra : Steen Villumsen

Dato : 12-06-03 08:16

Jeg må nok erkende at jeg har en U-båds fetich

Men mon der er nogen film jeg overser?
Der er selvfølgelig de oplagte som:
- Das Boot
- The Hunt for Red October
- Crimson Tide
- U-571

....men er der andre som absolut hører til i min DVD-samling?
På forhånd tak for hjælpen!

--
Venligst,
Steen Villumsen

Fra : Jan Andersen

Dato : 12-06-03 09:04

On Thu, 12 Jun 2003 09:15:50 +0200, i_h@te_spa.mm (Steen Villumsen)
wrote:

>Jeg må nok erkende at jeg har en U-båds fetich
>
>Men mon der er nogen film jeg overser?
>
>...men er der andre som absolut hører til i min DVD-samling?

"Operation Petticoat"

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.

Fra : Peter Lind

Dato : 12-06-03 09:26

"Jan Andersen" <FOSjkla@FOSstofanet.dk> wrote in message

> "Operation Petticoat"

og nu vi er igang

"Down Periscope" http://us.imdb.com/Title?0116130

som jeg egentlig synes er en ganske hæderlig slap-stick komedie, der ligger
en tak eller to højere end Politiskolen og slige sager.

mvh
Peter Lind

Fra : Per Andersen

Dato : 12-06-03 09:23

du kan jo prøve;
K-19
Sub Down
Below

per

Fra : Steen Villumsen

Dato : 12-06-03 10:09

Uh ja! K-19 har jeg faktisk også fået foræret fornylig - de andre vil
jeg helt klart tjekke ud. Takker!

/Steen

--
Venligst,
Steen Villumsen

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 12-06-03 10:12

En verdensomsejling under havet...

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 12-06-03 10:11

Beatles Yellow Submarine

Sorry kunne ikke lade være

JAn O

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 12-06-03 11:44

Steen Villumsen wrote:

> Jeg må nok erkende at jeg har en U-båds fetich
>
> Men mon der er nogen film jeg overser?

The Abyss? Der er da i hvert fald en heftig U-båds scene i starten.

Mvh
Anders

Fra : Per Moreau

Dato : 12-06-03 13:07

"Steen Villumsen" <i_h@te_spa.mm> skrev i en meddelelse
> Jeg må nok erkende at jeg har en U-båds fetich

Jammen som ubåds fetishist kan du hoppe ind på
www.subshipstore.com/movies.html

Mvh
Per M.

Fra : A.And

Dato : 15-06-03 03:15

The Enemy Below,
The Bedford Incident,
Destination Tokyo,
Submarine Alert.

De Bedste Hilsner

La´rs

Fra : Jesper

Dato : 04-07-03 23:50

Steen Villumsen <i_h@te_spa.mm> wrote:

> [...]
> - Crimson Tide
> - U-571
>
> ...men er der andre som absolut hører til i min DVD-samling?

The Enemy Below. En gammel sag men god. Ved ikke om den er kommet på
DVD.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : jonathan s

Dato : 05-07-03 06:36

> The Enemy Below. En gammel sag men god. Ved ikke om den er kommet på
> DVD.

Der er også en der hedder Below fra sidste år,
http://us.imdb.com/Title?0276816
Den er rimelig god..

---

Fra : Morten Rønnelund

Dato : 06-07-03 13:41

"Jesper" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

"K-19" er udmærket. Den lever mest af Liam Neeson og Harrison Fords fylde og
præstation som skuespillere, men er - som sagt - udmærket.

--
Rønnelund
www.tv-afdelingen.dk