gæsteværelset
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-06-03 09:17

Så er der dømt "radio-biler" "hjulene" er lidt exede
endnu, men det kommer nok med øvelsen *GG*

Babyerne kæmper en hård kamp for at holde balancen
når de sidder og "pudser" sig, men nogle gange sniger
tyngdeloven sig ind på dem, frækt ik'................

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Sorceress

Dato : 12-06-03 09:31

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> når de sidder og "pudser" sig, men nogle gange sniger
> tyngdeloven sig ind på dem, frækt ik'................

he he, det lyder godt ! Sikke hurtigt det går med udviklingen. Det
glæder mig enormt at høre at det går godt.

/Sorceress

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-06-03 09:43

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> writes:

> [...]

> når de sidder og "pudser" sig, men nogle gange sniger
> tyngdeloven sig ind på dem, frækt ik'................

Jo bestemt, men det er bare svært ikke at grine når det sker. Især når
de skal vaske sig nederst på maven og nærmest vælter rundt..*S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 12-06-03 10:04

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Hej!!

Pragtfuldt at høre at det går godt med babyerne. Håber de er kommet sig
fuldstændigt oven på den hårde medfart.

Knus
Heidi

Fra : dorthe

Dato : 12-06-03 17:13

hej

dejligt at hør at det går godt.
Kunne godt forstille mig at det ser sjovt ud *GGGG*
Knus til dem alle

Hilsen Dorthe coco og catwalk

www.kity.dk