Hvordan kan man se om ens Nokia 8210 er SI~
Fra : Leif

Dato : 29-03-01 18:10

Jeg købte den brugt ½ år. Har Sonofon Variant, men vil gerne skifte til
Tellmore om muligt.

Leif

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-03-01 20:20

Leif skrev:

>Jeg købte den brugt ½ år. Har Sonofon Variant, men vil gerne skifte til
>Tellmore om muligt.

Lån en af vennernes SIM-kort og sæt det i. Det skal så bare ikke være
et Sonofon-kort, eller et af Debitelskort, da nogle af disse kører på
Sonofons net.

Prik gerne til mig, hvis du ikke selv orker at gå i gang med at
unlocke den :)
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Booggyman

Dato : 29-03-01 20:54

> [...]
> Sonofons net.
>
> Prik gerne til mig, hvis du ikke selv orker at gå i gang med at

hvad sker der hvis jeg "prikker" til dig ang. 6210 låst til sonofon ??????

--
--------------signature--------------------

Fjern Tal Fra Email Så Skulle Den Virke
http://hjem.get2net.dk/booggyman
(update 25-03-2001 Sat-området+bagside+kattekilling)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-03-01 21:02

Booggyman skrev:

>hvad sker der hvis jeg "prikker" til dig ang. 6210 låst til sonofon ??????

Så siger jeg av :)

Jeg prøvede at sende dig en mail, men den bouncer:

Recipient: <booggyman_b12@hotmail.com>
Reason: Requested action not taken:user account inactive

Du kan bare maile mig i stedet.

Fra : Cyborg

Dato : 29-03-01 23:55

On Thu, 29 Mar 2001 19:09:52 +0200, "Leif"
<dalby-frandsen@bigfoot.com> wrote:

>Jeg købte den brugt ½ år. Har Sonofon Variant, men vil gerne skifte til
>Tellmore om muligt.
>
>Leif

Hvis du har haft Sonofon på den, er den ikke sim-låst. Det gør sonofon
ikke... du kan sagtens bruge et tellmore kort i den telefon...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-03-01 00:00

Cyborg skrev:

>Hvis du har haft Sonofon på den, er den ikke sim-låst. Det gør sonofon
>ikke...

Jo, det gør de. Min Audiovox 810 købte jeg med Sonofon abonnement, og
kunne ikke bruge andre operatørers kort i den.

>du kan sagtens bruge et tellmore kort i den telefon...

Njo... hvis den er åben :) Men det kan den jo også blive...

Fra : Booggyman

Dato : 30-03-01 23:04

"Cyborg" <anon@nap.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du har haft Sonofon på den, er den ikke sim-låst. Det gør sonofon
> ikke... du kan sagtens bruge et tellmore kort i den telefon...

du burde nok have læst mit indlæg
sonofon har låst min 6210, ligesom mange andre telefoner, så det gør de
altså alligevel

Fra : Cyborg

Dato : 29-03-01 23:58

> [...]
<dalby-frandsen@bigfoot.com> wrote:

>Jeg købte den brugt ½ år. Har Sonofon Variant, men vil gerne skifte til

øøhhh... og måske gør de alligevel nu jeg tænker over det..

Fra : Leif

Dato : 31-03-01 19:38

Prøvede med TeleDanmark SIM-kort. Den virker stadig.
Så er det vist kun et spørgsmål om tid før Tellemore har en ny kunde.
Tak for hjælpen.

Leif