Telmore, og opdatering af saldo (igen)
Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-06-03 23:26

Telmore har netop opdateret min saldo for pinsen. Men for 2. pinsedag
er der kun blevet opdateret for beskederne. Jeg har fortaget en del
opkald den dag også, men de fremgår ikke af min forbrugside.

- Har I andre også det 'problem'?

(ikke at det gør mig noget - men Telmore går jo glip af penge).

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-06-03 23:46

Christian Poulsen skrev:
[Opdatering af saldo]
> - Har I andre også det 'problem'?

Står der ikke følgende på din saldo side?
"Der er pt. forsinkelser på opdatering af din saldo."

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-06-03 23:56

> Står der ikke følgende på din saldo side?
> "Der er pt. forsinkelser på opdatering af din saldo."

Jo. Men SMSerne er jo opdateret?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-06-03 07:46

Christian Poulsen skrev:

> Jo. Men SMSerne er jo opdateret?

Tjaa, jeg tror nu stadig det er derfor.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Fischer

Dato : 12-06-03 08:38

> Jo. Men SMSerne er jo opdateret?

Det behøver der slet ikke være nogen sammenhæng i.

*Fischer

Fra : Christian Poulsen

Dato : 12-06-03 12:32

> Det behøver der slet ikke være nogen sammenhæng i.

Fortæl .. ?

Fra : Fischer

Dato : 12-06-03 13:08

> Fortæl .. ?

Telmore opdatrer deres saldo på baggrund af en masse opkaldsspecifikationer
fra TDC, de såkaldte CDR records.
Når TDC som p.t. er bagud, vil de sende opkaldsspecifikationerne til Telmore
i klumper.
Der er næppe nogen garanti for at CDR records for SMS og samtaler følges ad
under de forhold.

Jeg er ret overbevist om at du nok skal blive trukket .....

*Fischer