Er det her ikke billigt?
Fra : Foxy_Lady

Dato : 11-06-03 18:23

Er det her ikke billigt? eller kan det fås billigere andre steder?

Nokia 7210 m. tdc mobilbonus abonnement. (ikke sim-låst)

Telefonen: 1499
Oprettelse: 99
Månedsafgift i 6 mdr: 6x30 180

I alt 1778

Mvh
Foxy_Lady

---------------------------
www.foxylady.dk

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 11-06-03 19:38

"Foxy_Lady" <kwh@foxylady.dk> skrev i en meddelelse

> Er det her ikke billigt? eller kan det fås billigere andre steder?
> Nokia 7210 m. tdc mobilbonus abonnement. (ikke sim-låst)
> I alt 1778

Hejsa Foxy!

Ifølge www.mobilpriser.dk er det det billigste du kan få den til. Uden abbn.
skal du give 1900,- så det er op til dig selv om du ønsker at have TDC abbn.
med

/ Jonas

Fra : Foxy_Lady

Dato : 11-06-03 19:50

1778

> [...]
abbn.
> skal du give 1900,- så det er op til dig selv om du ønsker at have TDC

jeg lader bare simkortet ligge i skuffen... har telmore... :)

Fra : MaRk

Dato : 11-06-03 21:36

> jeg lader bare simkortet ligge i skuffen... har telmore... :)

Så drop besværet og køb uden abonnement.

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-06-03 22:54

> jeg lader bare simkortet ligge i skuffen... har telmore... :)

Hej!

Så skal du være opmærksom på at TDC Mobil har indført en ny sim-lås på deres
mobiltelefoner, som gør at det ikke længere er muligt at benytte sim-kort
fra TDC Mobils service providere, så som Telmore, Debitel osv.

Om Nokia 7210 er sim-låst overhovedet, tvivler jeg dog på, da man normalt
kun låser de billigste modeller.

Med venlig hilsen

Michael Jensen

Fra : Foxy_Lady

Dato : 11-06-03 22:57

> [...]
> fra TDC Mobils service providere, så som Telmore, Debitel osv.
>
> Om Nokia 7210 er sim-låst overhovedet, tvivler jeg dog på, da man normalt

Hej Michael

Jeg har skrevet en mail til mobilkompagniet og spurgt om denne telefon var
låst... fik det svar at det var den ikke...

men tak for oplyningen :)

mvh

Foxy_Lady

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 12-06-03 07:23

Foxy_Lady wrote:
> Jeg har skrevet en mail til mobilkompagniet og spurgt om denne
> telefon var låst... fik det svar at det var den ikke...

Og i så fald, den havde været låst, kunne du bare ha' brugt
www.gratisunlock.dk :D

\Mandal

Fra : Foxy_Lady

Dato : 12-06-03 12:30

Er det ellers en fed telefon (spørger dem der har erfaring med den)?

mvh
Foxy_Lady

Fra : Camilla

Dato : 13-06-03 17:54

> Er det her ikke billigt? eller kan det fås billigere andre steder?
>
> Nokia 7210 m. tdc mobilbonus abonnement. (ikke sim-låst)

> [...]

Hej Foxy,

har du et link til mobilkompagniet hvor du har set Nokia 7210 til den pris.
Jeg kan kun se den til 2.599,- på deres web side.
http://www.mobilkompagniet.dk/default.asp?Action=Details&Item=1732

Hilsen
Camilla

Fra : Foxy_Lady

Dato : 13-06-03 20:23

> [...]
pris.
> Jeg kan kun se den til 2.599,- på deres web side.

Hej Camilla...

Du har helt ret, Mobilkompagniet har sat prisen op... mener det var i går de
gjorde det..

Desværre...

mvh

Foxy_Lady