Salg af telefon hvor PUK koder mangler?
Fra : insideout

Dato : 11-06-03 10:39

Hej

Jeg har to mobiler (N3210) jeg skal have solgt, men jeg mangler PUK koderne.

Alle mærkater med IMEI, ITEM og Serial nummer er klistert ind i manualerne.

Kan jeg sælge disse telefoner uden PUK koderne?

Mvh
Henrik
--
Projekt idealvægt start den 19-05-2003 Vægt 155.4 kg. Skal tabe mig 69.4 kg.
Vejning (uge03) den 09-06-2003 Vægt 148.7 kg.

Fra : Fischer

Dato : 11-06-03 10:42

> [...]
manualerne.
> Kan jeg sælge disse telefoner uden PUK koderne?

Ja, PUK koderne har ikke noget med telefonerne at gøre.
Det er en kode til SIM-kortet.

*Fischer

Fra : insideout

Dato : 11-06-03 10:51

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, PUK koderne har ikke noget med telefonerne at gøre.
> Det er en kode til SIM-kortet.

Tak for det, ja selvfølgelig det havde jeg glemt (eller ikke lige tænkt på)
.
Mvh
Henrik