Black & White
Fra : Kenneth Felber

Dato : 11-06-03 22:44

Hejsa,

Har nogen af jer oplevet at Black & White går fuldstændig i sort når den
gemmer eller loader noget?

Sencerely

kenny

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 11-06-03 23:25

> Har nogen af jer oplevet at Black & White går fuldstændig i sort når den
> gemmer eller loader noget?

Kommer der et "dong" som når Windows kommer med en popup?

Jeg genlevede lige glæden ved Black & White, indtil den gik i ged, når den
savede. Der kom sort skærm og et "dong". Jeg fandt ud af at den kom med en
Runtime Error-fejlbesked. Jeg fandt aldrig løsningen, og installationen
måtte lade livet. :/

Fra : Kenneth Felber

Dato : 12-06-03 12:40

Jacob Herold Nielsen wrote:

> [...]
> Runtime Error-fejlbesked. Jeg fandt aldrig løsningen, og installationen

ja Præcis !!

Det er bare irriterende når man nu er fuldstændig fordybet i spillet og
så vil den bare ikke mere. Øv.

Jeg prøvede faktisk at bytte runblack.exe filen ud med en no cd version,
og jeg prøvede også at opgradere til v. 1.3 og det virkede faktisk
indtil den lige pludselig ikke kunne køre spillet uden hak.....

Men pyt...

kenny

Fra : nulre

Dato : 15-06-03 14:37

"Kenneth Felber" <kenny@skummer.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Har nogen af jer oplevet at Black & White går fuldstændig i sort når den
> gemmer eller loader noget?

Den klarer det altid med nød og næppe... nogle gang venter jeg dog flere
minutter.

Mvh. fra Louise