vietcong (lidt spoiler)
Fra : ChrisStoffer

Dato : 11-06-03 19:52

Hej Ng

Nu er jeg blevet ejer af spillet vietcong, og selvom grafikken ikke er noget
mirakkel så synes jeg faktisk at spillet er rigtig godt pga. historien og
den måde den bliver fortalt. Nå men nu til mit spørgsmål: (SPOILER)

Jeg er kommet til et stort underjordisk hulenet og skal ned at rydde op i
gangene. Jeg er blevet udstyret med 8 flouoriserende (knæklys) som man kan
smide på jorden så hulen bliver lyst op. Men hvordan kommer jeg igennem
hulerne? Jeg har slet ik knæklys nok til at dække et stort område.

Mvh
ChristianTC

Fra : Jackie

Dato : 11-06-03 20:13

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> smide på jorden så hulen bliver lyst op. Men hvordan kommer jeg igennem
> hulerne? Jeg har slet ik knæklys nok til at dække et stort område.

Du har en lommelygte med ned i gangene. Jeg har brugt L, men kan ikke huske
om det er default tasten...

Det er ikke nødvendigt at bruge alle dine knæk-lys.

Hygge
Jackie

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-03 21:26

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> mirakkel så synes jeg faktisk at spillet er rigtig godt pga. historien og
> den måde den bliver fortalt. Nå men nu til mit spørgsmål: (SPOILER)

Nu har jeg kun lige prøvet spillet som multiplayer.
Hvorfor er du så skuffet?

Hvis grafikken er det samme som single til multiplayer synes jeg i hvert
fald at grafikken er meget flot.

Mvh
FB

Fra : hekola@msn.com

Dato : 11-06-03 21:55

Det er skam samme grafik :)

Meen, selvom grafikken ikke ER verdens ottende vidunder, så opvejes det
klart af det fede gameplay.....især i multiplayer!

mvh

hkl

Fra : ChrisStoffer

Dato : 11-06-03 22:10

"FB" <nomail> wrote in message
> [...]
> Hvorfor er du så skuffet?
>
> Hvis grafikken er det samme som single til multiplayer synes jeg i hvert

Jo grafikken er da flot, men når man går tæt på planter og træer i spillet
kan man se at de er opbygget af pixels som små firkaner. Ellers synes jeg
grafikken er fin, og som hekola siger så opvejes det med den lidt "gamle"
grafik helt klart af et super gameplay og en super fortællermåde i spillet.

Mvh
Christian

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-03 22:38

> [...]
> grafikken er fin, og som hekola siger så opvejes det med den lidt "gamle"
> grafik helt klart af et super gameplay og en super fortællermåde i

Ja okay.
Måske er det også bare mig, som ikke lige har spillet så forfærdelige mange
spil på det sidste ;)
Multiplayer-delen er helt fantastisk på mange kanter synes jeg.

Mvh
FB