Garage spil ???
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 11-06-03 13:03

Hej NG

Jeg prøvede et spil kort en overgang men jeg kan ikke huske hvad det hedder.
de gik i alt sin enkelthed ud på at købe et gammelt lig af en bil, tune den
for vildt og køre ræs i den.
Det er ikke "Gearhead Garage"

Håber der er nogen der kender titlen.

MVH

Morten

Fra : Aragorn

Dato : 11-06-03 13:33

Hotrod???

--
Sune Nissen (Aragorn)
-

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-06-03 14:50

Morten Wulff Nielsen (wulffnielsen@tdcadsl.dk) skrev følgende:
> [...]
> hedder. de gik i alt sin enkelthed ud på at købe et gammelt lig af en
> bil, tune den for vildt og køre ræs i den.

Street legal?

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Lars

Dato : 11-06-03 15:09

On Wed, 11 Jun 2003 14:02:42 +0200, "Morten Wulff Nielsen"

Street Rod 1 og 2