Hvilket Metallica nummer (igen)?
Fra : zcully

Dato : 11-06-03 21:23

Så lige Metallica Icon IGEN på MTV og kunne egentlig godt tænke mig at vide
hvilket nummer de spillede til sidst. Nok højst sandsynligt fra "St. Anger",
da Hetfield sagde "And here's for the future..."

Jeg venter på at "St. Anger" er på vej med posten, så jeg har ikke selv hørt
albummet endnu.

På forhånd tak.
/Zcully

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 11-06-03 23:28

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Anger",
> da Hetfield sagde "And here's for the future..."

Blackened
No Remorse
Harvester Of Sorrow
Welcome Home - Sanitarium
For Whom The Bell Tolls
Frantic
The Thing That Should Not Be
St. Anger
Seek & Destroy
One
Battery
- - -
Master Of Puppets
Nothing Else Matters
Creeping Death
- - -
Sad But True
Enter Sandman

Sådan var det, og så viste MTV derefter følgende musikvideoer:

Turn The Page
Enter Sandman
One
Fade To Black - live (LiveShit)
For Whom The Bell Tolls - live (LiveShit)

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 12-06-03 06:10

Til Mtv´s Metallica Icon, var det St. Anger de spillede efter deres medley
af Hit the lights, Enter Sandman, Blackened og Battery.

Fra : Anders Hertz

Dato : 12-06-03 07:23

On Thu, 12 Jun 2003 07:09:53 +0200, "Claus \"BonZo\" Jakobsen"
<bonzo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Til Mtv´s Metallica Icon, var det St. Anger de spillede efter deres medley
>af Hit the lights, Enter Sandman, Blackened og Battery.

Frantic (første nummer på St. Anger). er navnet på sangen.

/Anders

Fra : zcully

Dato : 12-06-03 17:53

"Anders Hertz" <a_hertz.ReMoVe@yahoo.com> wrote in message

> Frantic (første nummer på St. Anger). er navnet på sangen.
>
> /Anders

Tak skal du have.
Har lige fået cd'en og er igang med at høre den

/Zcully

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 13-06-03 07:31

> [...]
Anger",
> da Hetfield sagde "And here's for the future..."

Aaarrgh! Har de lige vist det igen? Rock Am Ring, formoder jeg. Så det live,
men fik ikke optaget. Kunne ikke læse noget om genudsendelser nogen steder.

Nogen der ved om og hvornår det bliver genudsendt?

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)