S: Marzocchi Z1 Freeride
Fra : Peter Tønnesen

Dato : 11-06-03 13:24

En super seriøs Freeride/Cross Country oliebadet fjedergaffel til MTB der
savner at blive påmonteret på en ny cykel. Det er den klassiske Bomber
Marzocchi Z1 Freeride 2002 model

Marzocchi Z1 FR ´02 Gunmetal Black
130mm vandring
2000gram
Uforkortet stilk (ved ikke helt hvor lang den er, men den er lang)
30mm inderben i mint condition
Rebound justering
ECC (en form for lockout)
Der er lidt slidmærker på venstre ben på klistermærket efter bremseslange,
ellers utrolig flot.
Flot chrome krone
Cantistudser
Almindelig 9mm QR
Den er serviceret for 3mdr siden hos cykelklubben i Århus
Gaffel er brugt til XC kørsel, så den er ikke tæsket men kørt til.

Gaflen er yderst velholdt teknisk og fungerer 100%. Marzocchi er kendetegnet
ved kvalitet og holdbarhed, så den skal nok holde til hvad end den skal
bruges til

Er der spørgsmål, så mail mig eller ring på 20707303.

Se evt. billeder på http://www.sitecenter.dk/peets-inferno/billeder/
eller på Marzocchis egen side
http://www.marzocchi.com/eng/spa/products/mtb/catalogs/2002/free.asp
eller læs reviews her
http://www.mtbr.com/reviews/front_shocks_2002/product_83764.shtml

Nypris 5200kr
Min Pris 2700kr

Fra : Troels

Dato : 11-06-03 13:44

> En super seriøs Freeride/Cross Country oliebadet fjedergaffel til MTB der
> savner at blive påmonteret på en ny cykel. Det er den klassiske Bomber
> Marzocchi Z1 Freeride 2002 model

For helvede! Sgu!

Slet dit indlæg!

Når ja... jeg ville også bare lige prøve. Ved godt det bare var en smutter.
Den kan vi jo lave allesammen (undtagen mig) og jeg hygger mig hver gang.
Hav en god dag

/Troels

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 11-06-03 13:48

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
smutter.
> Den kan vi jo lave allesammen (undtagen mig) og jeg hygger mig hver gang.

I know, så det med det samme! Jeg ville have slettet indlægget, men jeg ved
sku ikke hvordan man gør? Kan man gøre det i OE? Jeg har lige mailet en
kollega omkring det og afventede svar, men nåede det LOL

Nå, men hvad siger du, vil ha den gaffel

Anyway, jeg beklager mange gange for indlægget, det var til
news:dk.marked.privat.cykel den ligger lige under news:dk.kultur.musik i min
OE her på jobbet

Sorry

VH
Peetar