Hjemmesider for vinylplade-entusiaster
Fra : Thomas

Dato : 11-06-03 10:46

Er der nogen, der kender nogle gode hjemmesider for vinylplade-entusiaster?

Jeg har søgt vidt og bredt uden at finde noget brugbart.

VH

Thomas

Fra : ChriZ

Dato : 11-06-03 10:58

www.rytmeboxen.dk har da en god salg/køb-sektion, du kan benytte dig af.. -
men om det er det, du præcist søger, kan jeg ikke læse ud fra din post...

--
Venlig hilsen
Christian

Stæhr IT Webdesign
[ www.staehr-it.dk ]

Fra : Niels

Dato : 11-06-03 10:55

www.finylvinylrecords.com

Fra : Per Moreau

Dato : 11-06-03 13:01

> [...]
> Er der nogen, der kender nogle gode hjemmesider for
vinylplade-entusiaster?

> Jeg har søgt vidt og bredt uden at finde noget brugbart.

Hard To Find Records på www.htfr.co.uk

Mvh
Per M

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 11-06-03 17:00

Thomas wrote:

> Er der nogen, der kender nogle gode hjemmesider for vinylplade-entusiaster?

www.gemm.com er ekstremt leveringsdygtig, hvis du skal købe
plader som ikke lige er til at skaffe - både CD og LP - har endnu
ikke kunnet finde på noget, de ikke havde..

Ulrik Magnusson

Fra : Kasper Jensen

Dato : 11-06-03 20:35

"Ulrik Magnusson" <ulrikm@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> www.gemm.com er ekstremt leveringsdygtig, hvis du skal købe
> plader som ikke lige er til at skaffe - både CD og LP - har endnu
> ikke kunnet finde på noget, de ikke havde..

Hmmm... Jeg synes, at stort set alt, hvad jeg måtte ønske, ikke er at
finde på GEMM, men der er selvfølgelig også kun 16 millioner skiver at
vælge i mellem.