Hvilken Film?
Fra : Bjørn Thorup

Dato : 11-06-03 21:44

Hej
Mines at jeg for et par år siden så en film med Sean connery.

Sean connery er en kendt forfatter ( Hvilken art husker jeg ikke ) Han møder
i filmen, kan ikke huske personen. ( En ung sort skuespiller ) et ungt geni.
Han spiller meget basket.

Noget jeg kan huske fra filmen.

Scener:

Han spiller basket, og glemmer sin taske. Da han kommer tilbage efter den,
hænger den i lejligheden ( I vinduet ) overfor banen.

Da Seans connery assistent, kommer. Siger det unge geni, en historie om BMW
( Da assistenten kører BMW ). Noget med at de kunne have vider udviklet V2
( ? ) raketten under 2 verdenskrig, og evt. have vundet krigen, hvis de
havde haft penge til det.

Den unge skuespiller skal lave en opgave til skolen. Han tager en artikel
( ? ) fra Sean Connerys lejlighed, selvom han har fået at vide, at han IKKE
må tage noget som helst ud af hans lejlighed.

Håber dette er nok information, til at der vil være en venlig sjæl. Der kan
fortælle mig hvilke film det er?

--
Bjørn E. Thorup
http://www.home1.stofanet.dk/thorup

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 11-06-03 21:47

> [...]
møder
> i filmen, kan ikke huske personen. ( En ung sort skuespiller ) et ungt

Det lyder som Finding Forrester.

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 11-06-03 21:48

> Det lyder som Finding Forrester.
´
Søreme så... :)

http://us.imdb.com/Title?0181536

Fra : Bjørn Thorup

Dato : 11-06-03 21:57

Mange tak for svarene. ( Det var hurgtigt
Det er helt den rigtig film jeg ledte efter.