planker af genbrugsplast
Fra : Leonard

Dato : 11-06-03 08:45

For et par år siden så jeg nogle planker af genbrugsplast på en
bådemesse i Fredericia. Nu har jeg søgt på google men ikke fundet
noget, er der nogen der kender til et firma der forhandler disse ?
--
Leonard
http://www.speedbaadsskolen.dk - Speedbådskørekort, nemt og billigt.

Fra : P.L.P.

Dato : 11-06-03 17:18

"Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bådemesse i Fredericia. Nu har jeg søgt på google men ikke fundet
> noget, er der nogen der kender til et firma der forhandler disse ?

Jeg tror det er den her du tænker på http://www.genbrugsplast.dk/

Mvh. Per

---

Fra : Vagn Vinstrup

Dato : 11-06-03 19:00

firmaet hedder flexiteek og findes på adressen www.flexiteek.se
Vagn

Fra : Leonard

Dato : 12-06-03 20:19

"Vagn Vinstrup" <vagn.vinstrup@mail.dk> wrote:

>firmaet hedder flexiteek og findes på adressen www.flexiteek.se

Nej, det var nu http://www.genbrugsplast.dk/ jeg havde set, og til en
bådebro er det nok det bedste.
Felxiteek ser nu også interessant ud, selvom det er til et helt andet
formål.