Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt digitalkamera til ca.1500kr
Fra : Johannes Clausen

Dato : 11-06-03 14:29

Jeg står og vil bruge ca. 1500kr på et digitalkamera. Jeg har haft kig
på Kodak CX4230 da dette har optisk zoom. Er der ellers noget, der er
værd at kigge på? Jeg skal primært bruge det til at tage billeder til
online auktioner.

Der er også kameraer fra BenQ og Daisy, men...
Er de gode?

Ting som indbygget MP3 afspiller og video-funktion er da meget sjove,
men billedkvaliteten kommer altså i første række.

Mvh
Johannes Clausen

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 11-06-03 17:35

Jeg har lige fået et CX 4200, det tager sku gode billeder, og så er det nemt
at betjene.

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!

Fra : Johannes Clausen

Dato : 11-06-03 18:23

On Wed, 11 Jun 2003 18:35:22 +0200, "[2730]Rasmus"
<dontspamme@FJERNoncable.dk> wrote:

>Jeg har lige fået et CX 4200, det tager sku gode billeder, og så er det nemt
>at betjene.

Aha, det lyder godt. Hvad med kvaliteten ved lav belysning?

Jeg havde et lignende kamera fra Kodak med til Firenze sidste år. Det
tog skam nogle gode billeder, men jeg kan bare ikke huske model nr.

Jeg tager nok CX4230. De andre billige kameraer ser utroligt gode ud
på papiret, men jeg tror det bliver en anden sag når der skal tages
billeder.

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Anders pedersen

Dato : 11-06-03 20:16

Wed, 11 Jun 2003 19:23:07 +0200, Johannes Clausen <johannes@jay.net> skrev:

> [...]
>
> Jeg tager nok CX4230. De andre billige kameraer ser utroligt gode ud
> på papiret, men jeg tror det bliver en anden sag når der skal tages

Efter at du købt kameraet kommer der Genoppladelige batterier da at dem der følger med ofte er alkaline batterier.Samt et ekstra kort da at 8 mb er ingenting,eventuelt kortlæser og taske.

Der kan fåes 128 mb sd kort til omkring 370 kr forbilligste
Hvad med det føtex sælger der er det hele med.Men ikke såmeget zoom til kr 2500

Eller hvad med et TRUST
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324737913

Anders

Fra : Kispus

Dato : 11-06-03 20:48

> Hvad med det føtex sælger der er det hele med.Men ikke såmeget zoom til kr
> [...]

Hej
Jeg har købt det som Føtex sælger til 999,- (med 16Mb kort )
Billed taget med dette kamera kan ses her:

Hilsen John

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 11-06-03 22:03

> Aha, det lyder godt. Hvad med kvaliteten ved lav belysning?

Æh - med eller uden blitz ?

Har postet et pic i dk.binaer hvor der stort set ikke er noget andet lys på
end blitzen, det ser ok ud.

Ps. har bestilt et 256 mb sd card til 493.- så det er ikke så galt igen.