Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skifte Canon G1 til G5?
Fra : John Friis Løndal

Dato : 11-06-03 07:53

Jeg købte Canon's G1 da det udkom i sin tid, og har været meget glad
for det, egentligt havde jeg bestemt først at udskifte det når der kom
noget dobbelt så godt til samme pris (6.6 mill pixel), men nu
overvejer jeg om det er tid.
Er der nogen der gjorde sig denne overvejelse med G3?

En 14 dages ferie på Island med G1 og en 340MB IBM harddisk samt
speedlite 420 kan ses på siden:

http://home3.inet.tele.dk/jloendal/island.htm

Alle billeder blev taget i højeste JPG opløsning, med mindst mulig
komprimering.

Mvh
John

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 11-06-03 11:33

> En 14 dages ferie på Island med G1 og en 340MB IBM harddisk samt
> speedlite 420 kan ses på siden:

Jamen er Island ikke bare et af de mest fantastiske steder???

Ingen og jeg mener INGEN skulle nogensinde snyde sig selv for en tur derop!

Sune

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 11-06-03 15:13

Fuldstændig enig: http://www.pressefoto.dk/privat/island/

>Ingen og jeg mener INGEN skulle nogensinde snyde sig selv for en tur derop!

Nej!

Og faktisk myldrer det med rejsetilbud til Island i øjeblikket. Skal
man dog for alvor have noget ud af landet, så kan det godt blive en
dyr fornøjelse.

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 12-06-03 10:42

> Fuldstændig enig: http://www.pressefoto.dk/privat/island/
Herlige billeder

> Og faktisk myldrer det med rejsetilbud til Island i øjeblikket. Skal
> man dog for alvor have noget ud af landet, så kan det godt blive en
> dyr fornøjelse.
Nej det er bestemt ikke billigt deroppe, vi købte ind til lasagne til 4
personer: 100kr!
Men jeg var så heldig at have en bekendt der boede deroppe i 6 måneder, så
jeg kunne bo ved hende!
Sune