Gammel Kat
Fra : kim vegeberg

Dato : 11-06-03 21:42

Hej jeg har en meget gammel hankat han er 18 år
og har det ganske godt selvom han er blevet noget sær med tiden . jeg vil
godt hvide hvor gammel , en kat ca. bliver.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-06-03 22:47

"kim vegeberg" <kim.vegeberg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg har en meget gammel hankat han er 18 år
> og har det ganske godt selvom han er blevet noget sær med tiden . jeg vil
> godt hvide hvor gammel , en kat ca. bliver.

Hej Kim.
Jeg har haft 3 katte, der blev hhv. 14, 15 og 18 år gamle. Men det er vist
ikke helt usædvanligt, at de bliver op til 20 år gamle - derover er det lidt
af en sensation.
Jeg håber, du får glæde af ham længe endnu.

Mvh. Else.

Fra : Doris

Dato : 12-06-03 09:39

Kender en der har en almindelig huskat på 23 år og den er frisk som en på 10
år. ;)

Fra : Kate

Dato : 12-06-03 22:40

"kim vegeberg" <kim.vegeberg@adslhome.dk> wrote in

> Hej jeg har en meget gammel hankat han er 18 år

Det var godt nok en flot alder synes jeg. Jeg fik min hunkat aflivet i
marts, kort før hendes 13 års fødselsdag. Hun var så uheldig at få
kræft.
Hendes bror har jeg stadig og han er jo så lige fyldt 13. Jeg kan godt
mærke at han er gammel, men han er dog en glad og frisk kat, sover
noget mere end de unge katte og bliver hurtigere træt ved fræs, men han
kan da godt tage livtag med de unge indimellem. Jeg håber jo at få lov
at beholde ham maaaaange år endnu.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : kim vegeberg

Dato : 15-06-03 10:22

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget mere end de unge katte og bliver hurtigere træt ved fræs, men han
> kan da godt tage livtag med de unge indimellem. Jeg håber jo at få lov

Tak for svarene og di søde ord fra mig og Pjuske