Putte har fået killinger:-)
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 11-06-03 18:41

Hejsa

Ja i samråd med vores dyrlæge som jo syntes Putte skulle parres efter hun
mistede sit kuld efter 24 timer sidste gang, har hun nu født

4 meget smukke piger

Så kig ind der er billder her http://www.sacala.dk/jbilleder.htm

MVH
Gitte
www.sacala.dk - Norske Skovkatte - killinger tilsalg

Fra : Lene Vang

Dato : 11-06-03 18:52

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja i samråd med vores dyrlæge som jo syntes Putte skulle parres efter hun
> mistede sit kuld efter 24 timer sidste gang, har hun nu født

Hejsa Gitte
tillykke med de små vidundere, de er bare for skønne. :)
lige et spørgsmål, hvad er der blevet af dit I-kuld???

Hilsen Lene Vang

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 11-06-03 19:06

Hejsa

Jamen de skulle emget gerne være der de er lige nu i min stue de
ernok alle solgt, måske er Ice eller Inferno tilbage, men de skulle emget
gerne være på side da under vores killinger

Fra : Lene Vang

Dato : 11-06-03 19:20

sorry :)
jeg kiggede kun under "kuld"

Hilsen Lene Vang

Fra : Stina Hofmann

Dato : 11-06-03 19:05

Gitte S. Eriksen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Ja i samråd med vores dyrlæge som jo syntes Putte skulle parres efter hun
>mistede sit kuld efter 24 timer sidste gang, har hun nu født

Ja, sikke en frygtelig tid for dig - dejligt at der nu er liv til
overflod i huset.

De er godt nok lækre. Godt at der er nogen der har trykket på
pause-knappen - ikke stop, kun pause - her i huset, for Jam-Jam er da
lige noget for mig (Schyy, Ann! Det er en *meget' smuk tortie!)

I det hele taget er der noget med de mivere der. Jeg tror jeg gloede
på billederne af lille Freya stort set konstant, før det hele gik så
galt

Held & lykke med de små. Jeg vil ihvertfald se frem til vokse-billeder
med spænding.

Mvh
Stina og drengene

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 11-06-03 19:15

Hejsa

Ja den det var en skam med Freya, som jo altså også bare var så kær, må sige
at Jam Jam er en bedre type 'ss* ikke for at lokke, men det er hun, så de
rksla nok kommer bilelder af dem tit