kat og kålrabi
Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 11-06-03 13:00

Er der nogen der har erfaring med katte og kålrabi ? Jeg er lige kommet
hjem fra Bilka hvor jeg bl.a. købte kålrabi (med kålbladene siddende på)
til mine kaniner. Jeg har ikke før stillet posen (hvor kålrabien lå
øvrest) på gulvet før Furby kommer fræsende, hiver kålrabien ud på
gulvet og begynder at gnide sig hen over den, fram og tilbage, igen og
igen ! Hun prøvede ikke på at bide i den, det var åbenbart kun duften
hun var interesseret i og at dømme ud fra hendes ansigtsudtryk så var
den helt vidunderlig. Tarzan har ikke været hjemme endnu, det bliver
spændende at se om han reagerer på samme måde. Nu håber jeg ikke at
kaninerne klager over kattehår i sin mad *G*
Det kunne være sjovt at høre om andre har oplevet det samme, det så i
hvertfald morsomt ud.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mulle's mor

Dato : 11-06-03 18:34

<klip>
> [...]
> øvrest) på gulvet før Furby kommer fræsende, hiver kålrabien ud på
> gulvet og begynder at gnide sig hen over den, fram og tilbage, igen og
</klip>

Har oplevet nogenlunde det sammen, men det var nu med blegselleri :)
Pudsigt....
--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk