Verdens bedste legetøj
Fra : Willi Rouainia

Dato : 11-06-03 08:50

Hej med jer

jeg var forleden ude og kigge på noget nyt legetøj til mickey (katten)
faldt så over sådan en lille fjernstyret bil, tækte det måtte lige være
sagen

ganske rigtigt...hun elsker simpelhent denne bil her, sågar da jeg gk
hjemmefra i går aftes havde jeg lagt bilen oppe på reolen
da jeg kom hjem et par timer efter havde leget med den selv... jeg samlede
den op uden han så det lagde den ved siden af puteren
da hun kom og ville nusses, så hun så denne lille fine bil her.. så ville
hun ikke nusses mere hun tog simpelhent bilen i munden og kravlede ned for
at lege med den

de kan bestilles på www.gadget.shopbasic.dk (100 kr står det til)
eller du kan se dem i action på www.microracer.dk mener de koster ca. 200
her

jeg synes pengene er godt givet ud til at underholde den kære mickey

--
Venlig Hilsen/Best Regards

Willi Rouainia
Unlock & Opdatering af Nokia

Fra : Jette Nielsen

Dato : 11-06-03 11:51

> de kan bestilles på www.gadget.shopbasic.dk (100 kr står det til)

Jeg synes ikke jeg kan få linket til at virke.... men det er måske bare
mig?

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Willi

Dato : 11-06-03 14:08

Skidt skidt... der skulle også have stået www.gadgets.shopbasic.dk

vh

Willi

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-06-03 14:12

Willi Rouainia wrote:
> jeg var forleden ude og kigge på noget nyt legetøj til mickey (katten)
> faldt så over sådan en lille fjernstyret bil, tækte det måtte lige være
> sagen

Jeg har fået sådan en lille fjernstyret motorcykel af min kæreste,
den synes misserne også er fantastisk spændende (som alt andet der
bevæger sig, og har den størrelse..

Lege med den tør de dog ikke helt, kun Bisse dasker den en af og til
når han kan se sit snit til det...

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv